וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מעדכנת את סרגל הכלים ושירות המפות

30.11.2011 / 14:23

גוגל הכריזה על עיצוב חדש לסרגל הכלים שלה ועל אפשרות לניווט בתוך מבנים בעזרת Google Maps

גוגל מעדכנת את מוצריה. ענקית החיפוש הודיעה כי היא משנה את עיצובו של סרגל הכלים המופיע ברחבי אתריה השונים. במקום סרגל אופקי המתפרס על ראש המסך ו"תופס מקום יקר" (לדברי החברה), יופיע באתרים סרגל שנגלל מלוגו האתר בצד שמאל של המסך, לאחר שסמן העכבר מופנה אליו. "הסרגל החדש יאפשר לכם לנווט במהירות בין השירותים שלנו, וכן לחלוק את הדברים הנכונים עם האנשים הנכונים בגוגל פלוס", הוסבר בפוסט שפרסמה החברה בבלוג הרשמי.

הסרגל החדש מחולק לשלושה חלקים: הלוגו ממנו יוצא התפריט בצד שמאל, סרגל החיפוש באמצע ופיצ'רים והודעות מצד ימין (שכוללות גם כפתור שיתוף לגוגל פלוס). כל אלו יופיעו גם למשתמשים שאינם במצב מחובר (Logged In) במהלך הגלישה באתר. גוגל מציגה את הצעד הזה כהמשך לריענון הגרפי שהיא עוברת בחצי השנה האחרונה – בין השאר בשירותים כגון ג'ימייל, גוגל חדשות והתרגומון.

וידאו: כך נראה סרגל הכלים החדש

במקביל הודיעה החברה על חידוש מהותי בשירות המפות שלה Google Maps: החל מגרסה 6 למערכת ההפעלה אנדרואיד (שהושקה כעת), יכולים משתמשים לנווט בתוך מקומות סגורים שמופו, דוגמת נמלי תעופה, קניונים וחנויות איקאה, מייסי'ס ובלומינגדייל'ס – שותפים איתם חתמה גוגל על הסכם בנושא בארצות הברית וביפן. עד עתה סיפק השירות הכוונה רק עד לדלתו של מקום ולא "נכנס פנימה". לדברי החברה, כעת יוכל השירות אפילו להנחות את המשתמש להגיע למוצר מסוים אותו הוא מחפש – כל עוד הוא עושה זאת עם מכשיר אנדרואיד. לא ברור אם ומתי יוצע השירות גם למשתמשי מערכת ההפעלה של אפל, iOS. "מעכשיו התוכנה עוזרת לך להבין היכן אתה נמצא, באיזו קומה ולאיפה ללכת בתוך המבנה", מבטיחה גוגל בפוסט שפרסמה.

עוד כוללת גרסה 6 של Google Maps יכולת לעבור בזריזות בין פיצ'רים שונים ועמוד בית חדש המקבץ מידע רלוונטי על מסעדות, חנויות ומקומות מרכזיים נוספים בסביבתו של המשתמש.

וידאו: Google Maps החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully