וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגוגל פלוס: שליטה במידע, איזור הודעות משופר וכלי אדמיניסטרציה

20.12.2011 / 14:15

גוגל הודיעה על שורה של שיפורים ברשת החברתית שלה 'גוגל פלוס'. הבולט שבהם: אפשרות לשלוט במינוני המידע המוצג

חידושים בגוגל פלוס: גוגל הודיעה כי היא משדרגת את הרשת החברתית שלה בעזרת שיפורים שייכנסו בימים הקרובים. הבולט בהם: 'שלט מינונים' המאפשר למשתמש לכוונן את הצגת העדכונים שהוא מקבל מהמעגלים והחברים שלו. לראש העמוד יתווסף מחוון (Slider) שהזזתו מאפשרת לשלוט בצורה בה מוצג התוכן ולבחור ממי לראות יותר עדכונים וממי פחות. "אנו מוסיפים כלי שליטה שיאפשרו להשתמש ב'אקולייזר גרפי' כדי לכוון את זרם המידע. כך ניתן לכוון את ה-Feed כדי לראות יותר ממי שחשוב ולקבל 'זרם מושלם'", נכתב בפוסט על החידושים, שפורסם בבלוג גוגל הרשמי. יש לציין כי אפשרות להגדיר מינוני חשיפה של חברים קיימת בפייסבוק כבר שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למעלה מימין: שלט מינונים חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל פלוס תשיק גם איזור הודעות חדש שיציג למשתמש עדכונים בצורה ברורה יותר. הוא גם יציג בזמן אמת את מספר ה"פלוס 1" (ה'לייקים' של גוגל פלוס) שקיבלו הסטטוסים של המשתמש. "האיזור יציג מיד את מה שחדש ולמה איכפת לך מזה. שיפצנו אותו ועשינו שיפורים משמעותיים", מבטיחים בגוגל.

שינוי נוסף הוא הצורה בה מוצגות התמונות. מעתה יהיו אלו בפוקוס גדול יותר בעיצוב הכללי בו הן מוצגות ויהיה גם קל יותר לתייגן אותן, זאת בעזרת "חווית תיוג תמונות חדשה לחלוטין שהיא כייפית וזורמת ומאפשרת להתמקד בקלות על האנשים המצולמים", לדברי החברה.

גם הלקוחות העסקיים בגוגל פלוס יקבלו שיפור: הרשת תאפשר לעמוד חברה להיות מנוהל על ידי עד 50 חברים, וכן תשיק ממשק הודעות חדש שיקל עליהם לנהל את העמודים המקצועיים. אלו יקבלו גם כלי סטטיסטי המציג את שקלול האינטראקציות של הגולשים עם העמוד.

גוגל פלוס נפתחה לכלל הציבור בספטמבר ורשומים כיום כ-40 מיליון משתמשים, זאת לעומת ה-800 מיליון של פייסבוק. מנהלי גוגל נדרשים בחודשים האחרונים להתמודד עם טענות שהרשת החברתית החדשה לא מצליחה להמריא. ניכר שהחברה לא מוותרת, ממשיכה לשפר את השירות ולהשיק פיצ'רים נוספים עבורו.


עוד בנושא:

- חדש בגוגל פלוס: עמודים רשמיים לעסקים
- מהנדס בגוגל: ”אנחנו לא מבינים בפלטפורמות”
- גוגל פלוס נפתחה לכולם - והתנועה אליה מזנקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully