וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר גוגל: "נשיק מחשב לוח ב-2012"

20.12.2011 / 15:03

בראיון לעיתון איטלקי אמר אריק שמידט כי החברה מתכננת להשיק מחשב לוח באיכות גבוהה בחצי הראשון של 2012

גוגל תשיק מחשב לוח משלה בחצי הראשון של 2012, כך חשף יו"ר החברה אריק שמידט בראיון לעיתון האיטלקי Corriere della Sera. "בחצי השנה הקרובה אנו מתכננים לשווק טאבלט מהאיכות הגבוהה ביותר", אמר, והוסיף כי השקתו צפויה "להגביר את התחרות הברוטאלית בין אפל לאנדרואיד של גוגל".

שמידט לא חשף עוד פרטים בנושא, אך ההערכות הן כי כשם שגוגל חברה לחברות שונות שיצרו סמארטפונים ומיתגו אותם עם שמה (הדגם העדכני הוא Nexsus של סמסונג) – כך היא תנהג גם בשוק הטאבלטים. מצד שני: החברה הודיעה לפני מספר חודשים על רכישת חטיבת הניידים של מוטורולה – Motorola Mobility – כך שהיא יכולה להעביר את הפרויקט אליה וכך לא רק למתג את מחשב הלוח אלא גם ליצרו בעצמה.

לגוגל כבר יש מערכת הפעלה שמסוגלת לפעול בצורה טובה על מחשבי לוח: גרסה 4 של אנדרואיד, הקרויה Ice Cream Sandwich, מותאמת במיוחד לתפעולם, ויצרניות טאבלטים צפויות להשתמש בדגם זה במכשירים שישיקו בקרוב. השקתם של מחשבי לוח זולים וממותגים על ידי החברות אמזון ובארנס & נובל הרחיבה את נתח השוק של אנדרואיד בשוק - בעוד שהאייפד מבית אפל עדיין שולט בכ-60% מהשוק, אנדרואיד צומחת לסביבות ה-40% ומגמת הצמיחה שלה ממשיכה.


עוד בנושא:

- הלוחות החדשים של אמזון נחשפים

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully