וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: חנות אפליקציות אלטרנטיבית לאנדרואיד

23.1.2012 / 14:49

סידיה גם באנדרואיד: מפתח מקים חנות שתאחסן את האפליקציות שגוגל הסירה מהאנדרואיד מרקט

חנות האפליקציות של מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד אמנם הרבה פחות קשוחה מזו של אפל, אך גם עבורה נוצרת כעת מערכת נוסח "סידיה" – חנות האפליקציות האלטרנטיבית, הפתוחה למשתמשים שפרצו את האייפון שלהם.

מפתח לאנדרואיד בשם קושיק דוטה בונה חנות כזאת שתאפשר הורדה של האפליקציות שהוסרו מהאנדרואיד מרקט של גוגל. בין השאר יהיה ניתן למצוא שם גרסאות ROM (גרסאות מותאמות במיוחד של מערכת ההפעלה) ואמולטורים של משחקים קלאסיים שהוסרו על ידי גוגל מהאנדרואיד מרקט בגלל זכויות יוצרים.

המפתח דוטה שייך לקהילת פיתוח לאנדרואיד בשם CyanogenMod המציעה ROM פופולרי שיש לו כבר מעל למיליון משתמשים בעולם. דוטה העלה את הרעיון לחנות כזאת בתחילת החודש בפוסט שפרסם ברשת החברתית "גוגל פלוס" וקיבל מאות תגובות חיוביות, שכן החנות תאפשר גישה מרוכזת לתכנים הפזורים ברחבי הרשת ודורשים ממשתמשי האנדרואיד למצוא אותם.

השבוע העלה דוטה עדכון על התקדמות העבודה, הכולל תמונת מסך של החנות הנבנית. זו מעבירה את הרושם שמדובר עדיין בשלב עבודה בסיסי מאוד. לכשתסתיים העבודה והחנות תעלה לאוויר – יצטרכו משתמשי האנדרואיד המעוניינים, לעשות במכשירם פעולת Rooting והתקנת ה-ROM של CyanogenMod, שיאפשר גישה לחנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה בסיסי. פיתוח החנות החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully