וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: רוב המשחקים באייפון, רוב האפליקציות באנדרואיד

23.12.2011 / 12:16

מחקר חדש: iOS היא המקום למשחקים, בעוד שבאנדרואיד יש העדפה לאפליקציות. וגם: הסמארטפונים משתלטים על הצילום

אייפון הוא למשחקים, אנדרואיד הוא לאפליקציות. כך לפחות קובע מחקר שנערך על ידי חברת Xylogic. החברה גילתה כי 24 מתוך 25 יצרני האפליקציות המובילים למערכת ההפעלה iOS של אפל מייצרים משחקים. החברה היחידה שהשתחלה לרשימה ללא משחקים היא Burbn – יצרנית אפליקציית הצילום הפופולרית "אינסטגרם". במערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, לעומת זאת, כחצי מה-25 המובילים מייצרים משחקים, והשאר אפליקציות שימושיות.

מתוך עשר האפליקציות המורדות ביותר בשנת 2011 בחנות של אפל רק שתיים לא היו משחקים: אינסטגרם ו- Pinterest(לוח תזכורות וירטואלי). ב-150 האפליקציות המורדות ביותר באנדרואיד 85 הן תוכנות, לעומת 65 משחקים. תוכנות הורדו שם השנה 91.5 מיליון פעם, לעומת 33.42 מיליון למשחקים. זאת לעומת 71.5 מיליון הורדות משחקים ו-25.6 מיליון הורדות תוכנות ב-iOS.

הסיבה להבדלים, כך נטען באתר All things digital שפרסם את הממצאים, היא שיצרני משחקים נוטים להגיע קודם כל לפלטפורמה הנפוצה ביותר – תואר בו החזיקה iOS עד לא מזמן. גם חומרת מכשירי אפל מתאימה לפיתוחים אלו, דבר שעודד אותם.

סקר נוסף שפורסם חושף את ההשתלטות של הסמארטפונים על שוק הצילום. חברת המחקר NPD פרסמה שאלו אחראים על יותר מרבע מהתמונות וקטעי הווידאו המצולמים בארצות הברית. 27% מהמדיה צולמו השנה במכשירים סלולריים, לעומת 17% בשנה שעברה. מצלמות רגילות תפסו 44% מנתח השוק, לעומת 52% בשנה שעברה.


עוד בנושא:

- פיק App: אפליקציית האייפון של סיעת עצמאות: אינפורמטיבית, ולא הרבה יותר מזה
- אפליקציות לסמארטפונים וטאבלטים: הדור הבא
- אנדרואיד: יותר אפליקציות מורדות מאשר ב-iOS של אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully