וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: חוסם הסלולרי

24.1.2012 / 9:55

אם אתם לא יכולים לסמוך על עצמכם שלא תשמשו בסמארטפון בזמן הנהיגה - ה-Cell Control יעשה זאת עבורכם

שימוש בסלולרי בזמן נהיגה יכול להיות סכנת נפשות של ממש, כך אנו יודעים מידיעות רבות על תאונות ואסונות שנגרמו בגלל נהגים שהסתכלו על צג המכשיר שלהם במקום על הכביש, וגרמו לתוצאה בהתאם. מוצר חדש בשם "שליטה על הסלולרי" (Cell Control) אמור למשמע את הנהג הסורר הפוטנציאלי.

כדי להשתמש בו על הנהג לחבר ללוח המכוונים מעין פלאג (dongle) ולהתקין על הסמארטפון שלו את האפליקציה הנלווית. לאחר שהוא מסיים את ההרשמה לשירות ישלח הפלאג אות בלוטות' בכל עת בה הרכב נמצא בנסיעה, ויכבה בסמארטפון את הפיצ'רים המסוכנים לנהיגה: הודעת SMS, אי-מייל, ויכולות אינטרנטיות – כולל הדפדפן. הוא עדיין יאפשר שיחות (וכדאי מאוד שתעשו זאת עם דיבורית) והאזנה לספריית המוזיקה שעל המכשיר.

ה-Cell Control עובד עם יותר מ-1,200 טלפונים סלולריים, המופעלים על מערכות אנדרואיד, בלקברי, ווינדווס מובייל וסימביאן. על האייפון הוא משום מה לא פועל, לפחות בינתיים, וגם הווינדווס פון 7 עדיין מחכה לגרסה עבורו. אידיאלי לאנשים שצריכים מישהו (או משהו) שימשמע אותם, או להורים שרוצים לוודא שהילדים שלהם ינהגו כמו שצריך בזמן שהם משתמשים ברכב המשפחתי. המחיר: 130 דולר.


עוד בנושא:

- נרתיק אנטי-סלולרי
- סלולרי עם סוללת AA

  • עוד באותו נושא:
  • סלולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully