וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: הקבצים המאוחסנים במגה אפלואד יימחקו

30.1.2012 / 12:20

חסימת אתר אחסון הקבצים Mega Upload עלולה להביא למחיקת כל התוכן שהועלה אליו, כבר ביום חמישי הקרוב

המידע שאחסנו משתמשים בשרתי חברת "מגה אפלואד" עלול להימחק בימים הקרובים. החברה, שאתר אחסון הקבצים שלה נסגר על ידי הממשל האמריקאי לפני כשבוע וחצי, לא מסוגלת לשלם את עלויות האחסון והאירוח שלה בשל הקפאת נכסיה – דבר שיכול להוביל להפסקת השירות, הניתן על ידי חברות האחסנה Carpathia Hosting ו-Cogent Communications Group. שתי אלו חופשיות למחוק את המידע החל מה-2 בפברואר.

עורך הדין של מגה אפלואד, אירה רוטקן, הזהיר שלאתר אין כל דרך להמשיך ולתחזק את המידע האגור בו, אותו אחסנו כ-50 מיליון משתמשים. לדבריו, הוא עובד עם התובעים האמריקאים כדי לנסות ולמנוע את המחיקה, זאת כדי להגן על גיבויים ועל קבצים שאוחסנו בענן המחשוב. "יש לנו אופטימיות זהירה בנקודה זאת. לארצות הברית, כמו למגה אפלואד, אמור להיות רצון להגן על לקוחות", אמר.

מגה אפלואד הוסרה מהרשת באמצע ינואר בעילה של שיתוף לא חוקי של קבצים, שגרם להפסדים של מיליוני דולרים לבעלי זכויות יוצרים. מייסד החברה, קים דוטקום, עצור בניו-זילנד ובקשת השחרור בערבות שלו סורבה, מחשש שיברח מהמדינה ויימנע מהסגרה לארצות הברית. דוטקום מכחיש את החשדות המיוחסים לו, כמו גם "את קיומה של מגה קונספירציה". הטענה שלו היא ש-Megaupload היה בסך הכל אתר אחסון לקבצים.

בעקבות סגירת מגה אפלואד סגר את שעריו גם אתר שיתוף הקבצים מהונג-קונג Filesonic, אחד מאתרי שיתוף הקבצים הגדולים ברשת, עם כרבע מיליארד דפים נצפים כל חודש. השינוי העיקרי בפעילותו של השירות הוא סגירת הדלתות של הארוניות הדיגיטליות אותן הוא מספק למשתמשים. רק המשתמשים שהעלו הקבצים יוכלו לגשת אליהם, ולא ניתן יהיה להורידם בצורה חופשית.


עוד בנושא:

- מגה אפלואד נסגר
- קים דוטקום מכחיש קונספירציה
- פיילסוניק סוגר שעריו

  • עוד באותו נושא:
  • megaupload

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully