וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציגה: לעשות סרט מהטיימליין

31.1.2012 / 11:30

פייסבוק השיקה את ה-Timeline Movie Maker - אפליקציה שיוצרת סרטון שקופיות מההיסטוריה של המשתמשים

פייסבוק עושה מהטיימליין שלכם סרט. הרשת החברתית השיקה אפליקציה חדשה בשם Timeline Movie Maker המקבצת תמונות ואירועים מהיסטוריית הפייסבוק של המשתמש ויוצרת מהם מעין סרט שקופיות. נראה כי מדובר בדרך לנסות ולחבב את פיצ'ר הטיימליין של פייסבוק על הגולשים, לאחר שהחברה הודיעה לאחרונה כי בקרוב מאוד הוא ייכנס לשימוש בכל החשבונות ברשת ולא רק בקרב אלו שבחרו להשתמש בו.

כדי להשתמש באפליקציה החדשה יש להיכנס לאתר שהוקם עבורה, וללחוץ על הכפתור Make Your Movie. לאחר מתן הרשאות לאפליקציה לתקשר עם חשבון הפייסבוק של המשתמש – היא תעבור על הטיימליין שלו ותכין ממנו מקבץ אירועים. לאחר מספר דקות יוכל המשתמש לצפות בהיסטוריה רנדומלית למדי שלו מפייסבוק, הכוללת בעיקר תמונות שהעלה, אך גם קטעי וידאו ופעולות צ'ק-אין. מי שאינו מרוצה מהסרטון יכול להחליף בו פרטים, ואז להפיץ אותו בפייסבוק ואף להגדיר עבורו אחת מני כמה מנגינות רקע.

את האפליקציה פיתחה חברת Definition 6. מנהל הפיתוח של החברה פול הרנקי הצהיר כי האפליקציה "מתעדת את המסע האישי של משתמש פייסבוק, בעזרת התוכן המושך ביותר, ומשתמשת בניתוח תגובות כדי לזהות רגעי מפתח בחייו". דובר פייסבוק מסר ש"אנו חושבים שיהיו חברות רבות שימצאו דרך כייפית וחדשנית להרחיב את חוויית הטיימליין.


עוד בנושא:

- דיווח: פייסבוק תודיע על הנפקה ברביעי הקרוב
- סוגרים את הספר: האנשים שהתנתקו מפייסבוק
- בקרוב: הטיימליין של פייסבוק אצל כולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully