וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: המשקפיים מציגי המידע של גוגל כבר בשלב אבטיפוס

7.2.2012 / 12:29

דיווחים על התקדמות בפיתוח של משקפיים המציגים מציאות רבודה על ידי גוגל. עדיין לא ידוע מתי יצאו לשוק

ממשיכים הדיווחים על כוונתה של גוגל להשיק משקפיים המציגים מידע בעזרת מציאות רבודה. הבלוג 9to5google מדווח שהמוצר נמצא בשלבי הפיתוח האחרונים ושקיים כבר אבטיפוס, שנראה דומה למשקפי השמש Thumps של חברת Oakley, המתפקדים גם כנגן MP3.

המשקפיים של גוגל יהיו דומות למשקפיים רגילים – למעט מספר כפתורים שיתווספו לידיות. הבלוג מציין שאינו בטוח מהי בדיוק הטכנולוגיה בה משתמשים המשקפיים, אך מעריך שמדובר בתצוגת LCD שקופה או AMOLED. עוד מדווח כי המוצר ככל הנראה אינו מתממשק למכשירי אנדרואיד, אלא מתקשר ישירות עם ענן מחשוב דרך האינטרנט.

בעזרת המשקפיים יוכל המשתמש להביט על המציאות ולראות אותה מלווה במידע מהשירותים מבוססי המקום של גוגל – זאת באחת מהעדשות, ובצידה. יש להם מצלמה קדמית קטנה שמלבד לצלם , מיועדת לאסוף מידע ולסייע לתוכנות המציאות הרבודה שיעבדו איתם. למצלמה אף יש פלאש. מערכת הניווט בה משתמשים המשקפיים מאפשרת לגלול מידע ולבחור באפשרויות על ידי הזזת הראש, והיא לומדת את המשתמש. "כאשר המשתמש מתרגל למערכתה ניווט היא הופכת לטבע שני", מבטיח 9to5google, ומשער שחומרת המכשיר היא מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ, זיכרון של 256 מגה-בייט ושטח אחסון של 8 ג'יגה. הבלוג מדווח שהמשקפיים יכללו יכולות קוליות ויתפקדו גם כסמארטפון.

לא ידוע מתי גוגל תשיק את המשקפיים, ולדברי הבלוג היא אינה בטוחה כמה הוא מתאים לשוק הצרכני. לכן שוקלת החברה להוציא תחילה את המשקפיים כפיילוט.


עוד בנושא:

- דיווח: גוגל מפתחת משקפיים מציגים מידע
- גוגל X: המעבדה הסודית של גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully