וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מרחיבה את הקמפוס שלה עם מעבדות סודיות

תוכניות בניה שהגישה גוגל בקליפורניה חושפות שתי מעבדות מסתוריות לפיתוח מוצרים ומרכז מבקרים ענקי למוזמנים בלבד

גוגל מרחיבה את הקמפוס הראשי שלה בקליפורניה עם שתי מעבדות חומרה ומרכז מבקרים ענקי לשותפים. העיתון סן חוזה מרקיורי, שנבר בבקשות הפומביות של גוגל להרחבת הקמפוס שלה, מדווח כי אחת המעבדות החדשות צפויה לבדוק מוצרים תחת המותג "home@", שכנראה הינו מזרים מדיה ביתי אלחוטי. המעבדה השניה, והמסתורית יותר, תוקדש לפיתוח של "פרוייקט איקס", ותכלול כלים לציפוי אופטיקה כמו גם שימוש בגזים אצילים דוגמת ארגון.

אך החידוש הגדול ביותר בקמפוס יהיה "מרכז חווית גוגל", שגודלו 11,000 מ"ר. המרכז, שלא יהיה פתוח לקהל הרחב כי אם לשותפים ומוזמנים של גוגל, יאפשר לחברה "לשתף רעיונות חדשניים ולבדוק דרכי עבודה חדשות" עם עד 900 איש בו זמנית.

נזכיר כי עד כה, לא פיתחה גוגל חומרה, כי אם רק מוצרי תוכנה. החברה הייתה מעורבת במספר פרוייקטים של פיתוח מכשירים - בראשם סדרת הטלפונים Nexus - אך המעבדות החדשות מרמזות שגוגל רואה את עתידה גם בתחום החומרה. ובהמשך השבוע אף צפויה להיות מאושרת עסקה בה היא תרכוש את מוטורולה מוביליטי - חטיבת המכשירים הצרכניים של מוטורולה, מה שייתן לגוגל יכולות ייצור חומרה גבוהות.

לפני כשבוע הופיעו ברשת דיווחים כי אחד ממוצרי החומרה עליהם עובדת החברה הם משקפי מציאות מורחבת, ששואבים מידע מהרשת על המתרחש סביבכם ומציגים לכם אותו על עדשת המשקפיים. בגוגל סירבו לאשר את דבר קיומו של הפרוייקט, כמו גם לדבר על המעבדות החדשות.

עוד בנושא:

האם גוגל מפתחת משקפי מציאות מורחבת?
גוגל קונה אל מוטורולה מוביליטי

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully