וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי המציאות הרבודה של גוגל - כבר השנה?

לפי שמועות, המוצר המהפכני צפוי להיות מושק עד סוף השנה. מחיר המשקפיים יהיה בין 250 ל-600 דולר

בלוג הטכנולוגיה של הניו יורק טיימס גורס כי מיזם משקפי המידע הסודי של גוגל, שעלה לכותרות לפני כשבועיים אך מעולם לא קיבל אישור רשמי מהחברה, צפוי להניב פרי ראשון כבר השנה. גם הפעם מדובר רק בשמועה, כיוון שגוגל ממשיכה לסרב להתייחס לנושא לפני הכרזה רשמית.

לטענת הניו יורק טיימס, שדיברו עם עובדי גוגל אשר סירבו להזדהות, המשקפיים יושקו בצורה מסחרית עד סוף השנה, ומחירם יהיה כשל סמארטפון - אי שם בין 250 לבין 600 דולרים. הם יתבססו על מערכת ההפעלה אנדרואיד, ויכללו מסך שישולב מספר סנטימטרים מאחד העיניים, כשהוא מציג מידע רלוונטי בזכות חיבור לרשת תקשורת סלולרית ומספר חיישנים, ביניהם חיישני תנועה ו-GPS.

בנוסף, טוענים המקורות של הניו יורק טיימס בגוגל כי למשקפיים תהיה מצלמה מובנית שתוכל לקלוט את הסביבה בזמן אמת ולהציג מידע רלוונטי על מקומות שנמצאים בקרבת המשתמש ועל חבריו אם אלה נמצאים בסביבה. בדיווח הראשוני של אתר 9to5goole נטען גם כי המשקפיים מצויידים במערכת שליטה ייחודית, שמסתמכת על הטיות ראש של המשתמש, כך שניתן יהיה להשתמש בהם בלי ידיים.

בניו יורק טיימס טוענים שכל מקורותיהם אמרו כי מטרת המיזם אינה רווח כספי. בגוגל מתייחסים אליו כאל ניסוי, וכל אחד יוכל להצטרף לניסוי הזה. אם הניסוי יצליח, יתחילו בחברה גם לחשוב על הפוטנציאל לרווח.


עוד בנושא:

- דיווח: המשקפיים מציגי המידע של גוגל כבר בשלב אבטיפוס
- דיווח: גוגל מפתחת משקפיים מציגים מידע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully