וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מחזירה עטרה ליושנה עם גרסאות מעודכנות של מכשירים ישנים

סמסונג הציגה גרסה חדשה של טלפון-מקרן Beam, ושדרגה את הטאבלט שלה, גלקסי טאב 10.1, לאנדרואיד 4

סמסונג מציגה את הדור הבא של טאבלט הדגל שלה, וחשפת דגם מעודכן לטלפון עם מקרן מובנה. רגע לפני תערוכת הסלולר הגדולה, שתחל השבוע בברצלונה, חשפה סמסונג חלק מההכרזות שלה בתערוכה, זאת כשענקית האלקטרוניקה כלל לא מתכוונת לערוך באירוע מסיבת עיתונאים. נזכיר כי בחברה הצהירו כבר לפני מספר שבועות כי מכשיר הדגל הבא של סמסונג, גלקסי S3, לא יוכרז בתערוכה.

מה כן מוכרז? קודם כל, גרסה מעודכנת של ה-Samsung Beam. סמסונג הציגה טלפון עם מקרן מובנה לראשונה עוד לפני שנתיים, אך המכשיר ההוא לא זכה לתפוצה רחבה בעולם. כעת היא מעדכנת את המפרט של המכשיר, שיכלול מעבד כפול ליבה מיושן מעט במהירות גיגההרץ, ומערכת הפעלה מיושנת מעט אנדרואיד 2.3. המקרן הוא, ככל הנראה, אותו מקרן, בעוצמת 15 לומנס.. מעבר לכך, יש למכשיר 8 גיגהבייט של שטח אחסון ובסמסונג טוענים שיש לו 6 גיגהבייטים של זכרון (לא סביר, זכרון מגיע בדרך כלל בחזקות של 2).

ההכרזה השניה היא על גרסה מעודכנת של הטאבלט Galaxy Tab 10.1. לאחר שכבר עדכנה את המפרט של הגלקסי טאב המקורי, לו מסך 7 אינץ', מעדכנת סמסונג גם את אחיו הגדול. הטאב 10.1 בגרסתו החדשה יכלול את אותו המסך כמו קודמו (10.1 אינץ'), את אותו המעבד כמו קודמו (גיגההרץ), את אותו הזכרון כמו קודמו (גיגהבייט), ואת אותה המצלמה כמו קודמו (3 מגפיקסל). מה ההבדלים? מערכת ההפעלה אנדרואיד 4, ועיצוב מעט שונה, עם רמקולים קדמיים.

עוד בנושא:

גם LG הציגה את מכשיריה לפני התערוכה
סמסונג כבר עדכנה את הגלקסי טאב המקורי
ביקורת - גלקסי טאב 10.1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully