וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפד 3 ייקרא 'אייפד HD'

6.3.2012 / 11:26

לקראת אירוע ההכרזה מחר, טוענים מקורות מקורבים לאפל שהאייפד הבא יציג את הרזולוציה הגבוהה ביותר בשוק הטאבלטים

יממה לפני ההכרזה הרשמית על האייפד החדש, ממשיכה הרשת לגעוש עם שמועות לגבי הדור הבא של מחשב הלוח מבית אפל. על פי דיווחים חדשים, שמו הרשמי של המכשיר לא יהיה "אייפד 3" אלא "אייפד HD". שם זה ישים את הדגש על הרזולוציה הגבוהה מאוד של המכשיר החדש – 2048x1536 פיקסלים, זאת לעומת 1024x768 של האייפד 2. רזולוציה זו צפויה לא רק להפוך את הטקסט והתמונות לברורים יותר, אלא להכתיר את האייפד בתואר של הטאבלט הראשון שתומך ב-HD מלא (שתקנו הוא 1080x1920 פיקסלים). המירב אליו הגיעו טאבלטים מבוססים אנדרואיד הוא 1280x720 פיקסלים.

למעט הרזולוציה, נראה כי המכשיר החדש לא יכלול שינויי חומרה קיצוניים. למרות דיווחים קודמים, השמועות המעודכנות טוענת שהאייפד לא יכלול מעבד מרובע ליבה, אלא גרסה משופרת של המעבד כפול הליבה A5. המצלמה האחורית שלו תהיה מעט גדולה מזו הנוכחית. מבחינה חיצונית, האייפד החדש יראה דומה מאוד לאייפד 2, ויהיה עבה מימנו במילימטר אחד – דבר שלא אמור להשפיע על התאמתם של כיסויי האייפד 2 הרשמיים (ה"Smart Cover"), אך עלול להוות בעיה לכיסויים שעוטפים את המכשיר ונצמדים אליו. מחירו של המכשיר יהיה זהה לזה של האייפד הנוכחי, שמצידו יימכר במחיר נמוך יותר.

תאריך היציאה לחנויות עדיין אינו ידוע, אך אם להסתמך על השקת האייפד הקודם – מדובר בפער של כשבוע בין ההכרזה להשקה. לפי דיווחים, ייצור המכשירים החדשים החל כבר בינואר, במטרה לצאת לשוק במרץ.

שמועה נוספת טוענת שאפל תשיק בהמשך השנה אייפד עם מסך קטן יותר – שיסתפק בגודל של 7.1 אינץ' או 7.8 אינץ' (בניגוד ל-9.7 אינץ' של האייפד הנוכחי). זאת במטרה להתחרות על תת-השוק החדש של טאבלטים קטנים וזולים, שהפך למרכזי עם השקת הקינדל פייר של אמזון, ממנו נמכרו תוך חודשים ספורים מיליוני מכשירים – בעיקר בזכות מחירו הנמוך: 199 דולר, לעומת 499 דולר לדגם האייפד הזול ביותר.


עוד בנושא:

- רשמית: אירוע הכרזת האייפד 3 יתקיים ב-7 במרץ
- סוף עידן האייפד: Kindle Fire של אמזון ישנה את שוק הטאבלטים לעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully