וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף של Lulzsec? בכירי הארגון נעצרו

דיווחים גורסים כי מובילי ארגון ההאקרים Lulzsec נעצרו לאחר שמנהיג הארגון שיתף פעולה עם הרשויות

האם מנהיגי ארגון ההאקרים Lulzsec נעצרו בעקבות שיתוף הפעולה של מנהיג הקבוצה עם הרשויות? ערוץ החדשות Fox News וסוכנות הידיעות רויטרס גורסים כי שלושה ממנהיגי Lulzsec נעצרו וכנגד שניים נוספים הוגשו כתבי אישום, כשהפעילות התבצעה באנגליה, אירלנד וארה"ב. מי שהוביל למעצר, לטענת הערוץ, הוא מנהיג הקבוצה הידוע בכינוי Sabu, ששיתף פעולה עם הממשל במשך מספר חודשים.

על פי הדיווח, Sabu הוא הקטור אקסייביר מונסגור, בן 28, מובטל ואב לשניים. מונסגור נחשף ביוני 2011 ונעצר באוגוסט, כאשר מאז הוא שיתף פעולה עם חוקריו והביא לחשיפת שאר מנהיגי הקבוצה, זאת לטענת "מקור המקורב אל החקירה" אשר דיבר עם פוקס. העצור השני מארה"ב, ג'רמי האמונד, נחשב על ידי החוקרים לאיש מאחורי הפריצה אל המאגר של חברת המודיעין האזרחית Stratfor, שמסמכיה מופצים בימים אלה על ידי ויקיליקס.

Lulzsec, התארגנות האקרים שהתפצלה מהארגון המבוזר אנונימוס, לקחה אחריות על מספר פריצות גדולות במהלך 2011. כך, פרצו אנשי הארגון לאתר של פוקס והדליפו את שמות המועמדים לתוכנית X Factor, פרסמו פרטים של לקוחות מאתר אולפני סוני, פרצו לאתר הסנאט האמריקאי והדליפו פרטי גישה אל כמה חשבונות של עובדי ממשל, הפילו את האתר הפומבי של ה-CIA ואתרים של ארגונים ממשלתיים אחרים במדינות שונות, פרסמו מסמכים מסווגים ואף פרצו לעמוד הבית של הצהובון הבריטי "The Sun" כשהם שותלים סיפור מזוייף על מותו של רופרט מרדוך. לאחר 50 ימי פעילות, הודיעה הקבוצה כי היא מפסיקה לפעול, אך כמה מפעיליה המשיכו לעבוד בשם ארגון "אנונימוס".

Lulzsec תיאורטית כבר התפרקה
Lulzsec הפילה את אתר ה-CIA

  • עוד באותו נושא:
  • lulzsec

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully