וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספאמר הפך את פינטרסט למכרה זהב

28.3.2012 / 15:53

ספאמר אמריקאי מצליח להרוויח כאלף דולר ביום מהפצצת הרשת החברתית פינטרסט. איך הוא עושה את זה?

פינטרסט היא לא רק רשת חברתית, אלא גם מקור לעשיית סכומי כסף גבוהים, כך מגלה מומחה ספאם אמריקאי בן 24. האיש, המתקרא "סטיב" מצליח בשבועות האחרונים להרוויח עד 1,900 דולר ביום על ידי שליחת ספאם בפינטרסט.

מתחילת פברואר משתמש סטיב בשילוב של בוטים (רובוטי תוכנה שעובדים אוטומטית) של ספאם עם חשבונות שותפים (Affiliates) של אמזון. בעבר עשה דברים דומים ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, אך כעת הוא אומר שפינטרסט היא מקום קל הרבה יותר עבור ספאמרים, "ככל הנראה הקל ביותר אי פעם. לא דרושה עבודה רבה כדי להתחיל ואין צורך להשקיע כסף".

שיטת הספאמינג של סטיב פשוטה: הוא מייצר בוטים שעושים פעולת Pin לאלפי תמונות של שמלות ומגפיים, וגם לוחצים עליהן 'לייק', כך שהפופולריות שלהן באתר תעלה. הפעולה מציבה את התמונות הללו בפני משתמשים מן המניין, שחלקם לוחצים עליהן כדי לקנות את המוצר. הלינק שולח אותם לחנות של אמזון – ממנה מקבל סטיב עמלה על כל קניה, בזכות חשבון ה-Affiliate שלו. "אתה רק צריך לדעת איך המערכת עובדת ואיך אתה יכול להתאים אותה לצרכיך", הוא הסביר בראיון לאתר dailydot.com.

סטיב סיפר שעד כה חיסלה מערכת פינטרסט רק בוט אחד שיצר מתוך רבים, ושכבר יש לו מתחרים – אך שהוא עדיין מקדים אותם ביכולותיו בשל בקיאותו. "אני לא מרגיש אשמה על פעולותיי. אני לא מנסה להונות או להדביק בווירוסים. אני רק מראה מוצרים לקהילה. אני יודע שאני מפוצץ את האתר בספאם, אבל זה לא אישי, רק עסקים. אני מצפה שבקרוב אגיע לרווחים של 2,000 עד 2,500 דולר ביום, אך בעסק הזה אין בטחונות – והכל יכול גם להתרסק בקרוב", הודה.


עוד בנושא:

- Pinterest: האתר שמדביק את הרשת
- משתמש חדש ב-Pinterest: מארק צוקרברג
- הפינטרסט של הפורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully