וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי הבא: ב-3 במאי

סמסונג תחשוף את המכשיר הבא בסדרת גלקסי - היורש של ה-Galaxy S2 המצליח - בעוד כשבועיים, ב-3 במאי

מכשיר הדגל הבא בסדרת Galaxy ייחשף בלונדון ב-3 במאי. חברת סמסונג החלה לשלוח לעיתונאים ברחבי העולם הזמנות שכותרתן "בואו לפגוש את הגלקסי הבא", זאת בלי לחשוף את התמונה של המכשיר או פרטים כלשהם אודותיו. בעבר טענה סמסונג כי המכשיר יושק לפני סוף חודש יוני, ונראה כי היא עומדת בלוחות הזמנים שלה.


מגוון רחב של שמועות על אופיו ומפרטו של הגלקסי S3, בהנחה והוא בכלל ייקרא ככה, סותרות האחת את השניה. מרבית השמועות גורסות כי לטלפון יהיה מעבד 4 ליבות, בדומה למכשירי הדגל של מתחרות, מסך איכותי יותר, וגרסת Ice Cream Sandwich של מערכת ההפעלה אנדרואיד עם ממשק סמסונג ייעודי. הנקודה עליה השמועות לא מצליחות להסכים היא גודל המסך - האם יהיה זה מסך 4.3 אינץ' כמו בגלקסי S2 או שמא יהיה זה מסך גדול יותר. כמו כן, לא ברור האם הטלפון יכלול תמיכה ברשתות דור רביעי.


נכון לחודש פברואר 2012, סמסונג מכרה יותר מ-20 מיליוני מכשירי Galaxy S2. החברה אף הצליחה לעקוף במכירות הסמארטפונים את אפל למשך רבעון אחד - הרבעון השלישי של 2011. במקביל, נחלה סמסונג הצלחה לאחרונה עם Galaxy Note - סמארטפון עם מסך בגודל 5.3 אינץ' ותמיכה בעט מגע, שמכירותיו עלו על 5 מיליוני יחידות.

עוד בנושא:

גלקסי S2 - ביקורת בוואלה! TECH
גלקסי Note - ביקורת בוואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully