וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל יאהו שיקר בקורות החיים שלו, דורשים שיתפטר

6.5.2012 / 11:42

בקורות החיים שלו ציין סקוט תומפסון שיש לו תואר במדעי המחשב, כאשר יש לו תואר בחשבונאות

סערה ביאהו. מנכ"ל החברה סקוט תומפסון ניצב בפני דרישה של בעלי מניות בחברה להתפטר מתפקידו, זאת לאחר שהתגלה ששיקר בקורות החיים שלו , ציין שיש לו תואר במדעי המחשב - כאשר למעשה יש לו תואר בחשבונאות. במסמך קורות החיים כתב תומפסון שהתואר שלו במחשבים הוא מאוניברסיטת סטון היל, כאשר זו כלל לא הציעה תואר בתחום זה בתקופה בה למד.

"אנו מאמינים שאם מר תומפסון ייפה את הישגיו האקדמיים זה פוגע באמינותו כמומחה טכנולוגיה ומקרין רעות על האישיות של המנכ"ל שנועד להוביל את יאהו בצומת קריטי זה. משקיעי החברה צריכים מנכ"ל אמין", כתב דניאל לואב, מנכ"ל קרן ההשקעות Third Point למועצת מנהלי יאהו. הוא גם קרא לפיטוריה של פטי הארט, האחראית על ועדת הגיוס וזו שאמורה לוודא את אמינות הנתונים שמגישים המועמדים.

תגובתה הרשמית של יאהו הייתה שבמסמך קורות החיים הייתה טעות של היסח דעת ושהעובדה שלתומפסון אין תואר במדעי המחשב לא משפיעה על כישוריו ויכולתו להוביל חברות טכנולוגיה גדולות.

תומפסון נכנס לתפקידו לפני ארבעה חודשים, כאשר עד אז היה נשיא פייפאל. מינויי שהגיע לאחר ובמקביל לשורה של אירועים ומשברים ביאהו, ביניהם פיטורים שנויים במחלוקת של המנכ"לית קרול בראץ, תביעת פטנטים נגד פייסבוק ופיטורים המוניים באפריל.


עוד בנושא:

- קרב חדש בעמק הסיליקון: יאהו תובעת את פייסבוק
- מנכ”לית יאהו קרול בארץ פוטרה מתפקידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully