וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: מפיפ"א ועד סים סיטי - החידושים של EA

וואלה TECH! בתערוכת המשחקים E3: חברת EA מציגה את היצע המשחקים שלה לשנה הקרובה: אימה, ספורט וסים סיטי

אלקטרוניק ארטס - אחת משתי חברות המשחקים הגדולות בעולם, מאוד אוהבת לדבר בנקודות במסיבות העיתונאים שלה. כבר מספר שנים שהאירועים של EA כוללים עשר הדגמות של עשרה משחקים חדשים. מן הראוי שגם סיקור האירוע יהיה בנקודות.

סעיף 1 - Dead Space 3

סדרת משחקי האימה Dead Space היא אחת הסדרות הפופולריות ביותר של EA בשנים האחרונות. ומשחק הדגל השלישי בסדרה, Dead Space 3, היווה את נקודת הפתיחה של מסיבת העיתונאים.

הדגמת המשחק התמקדה במצב Co-Op, בו שני שחקנים משחקים במשחק יחד, זאת כיוון שב-EA מבטיחים שהכותר החדש ישים דגש ניכר על מצבים מרובי משתתפים. לא הרבה נחשף על עלילת המשחק, מעבר לדמות חדשה, מפלצת ברעבה במיוחד וכלי נשק חדשים.

תאריך ההשקה? פברואר 2013, למחשב האישי, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360.

סעיף 2 - NFL 13

אנחנו בארה"ב, כך ש-NFL הוא משחק הספורט עליו מדברים בהתחלה, ולא פיפ"א (הוא יקבל את הזרקור המגיע לו בהמשך). החידוש הגדול ב-NFL13 הוא מנוע פיזיקלי ש"לגמרי משנה את התוצאה של כך מהלך", לטענת המפיק האחראי על הסדרה.

החידוש השני במשחק הפוטבול השנתי הוא מצב קריירה, אותו הציג שחקן העבר מייקל אירווין. המצב, שדומה מאוד למה שקורה היום בפיפ"א, מאפשר ליצור ליגות ולקדם שחקן בליגה באמצעות ביצוע משימות ואתגרים. את הליגה עצמה ניתן לנהל אונליין באמצעות טאבלטים וטלפונים סלולריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סעיף 3 - Sim City

סים סיטי מגיע לפייסבוק, במשחק חדש ששמו SimCity Social. המשחק, שמשתמש בממשק הדומה לזה של סימס לפייסבוק, צפוי להגיע לרשת החברתית הגדולה בעולם בעוד מספר שבועות.

ואילו המשחק הגדול הבא בסדרה, SimCity 5, זכה במסיבת העיתונאים לטריילר חדש, שמציג לראשונה את המשחקיות של הכותר. לוסי בראדשו, אחראית המותג ב-EA, הדגישה כי מדובר במשחק הראשון בסדרה שמשלב בין חווית שחקן בודד לבין משחק חברתי, שמאפשר לכם לשלב את הערים שלכם עם אלה של חבריכם ולבצע משימות משותפות, כמו גם להשפיע האחד על עירו של השני.

המשחק מגיע בפברואר 2013.

סעיף 4 - באטלפילד 3

רוצים גישה לתוכן החדש של באטלפילד 3? אתם מוזמנים לשלם. Battlefield 3 Premium הוא אוסף של חבילות הרחבה - חמש במספר , שיעלה כ-50 דולר, ויכלול מעבר לחבילות עצמן (שתושקנה בהמשך השנה) ומעבר לגישה מוקדמת אליהן גם יותר מ-20 רובים חדשים, יותר מ-10 כלי רכב חדשים ובונוסים נוספים.

ניתן יהיה לקנות את החבילות גם בנפרד, אך זה יהיה פחות משתלם. ב-EA, כך נראה, רוצים להפוך את בטלפילד 3 לשירות עם דמי מנוי שנתיים.

סעיף 5 - The Old Republic

משחק התפקידים ההמוני של Bioware ו-EA הולך להוסיף תוכן חדש עבור שחקניו בזמן הקרוב. בין החידושים - כוכב לכת חדש, אזורי לחימה חדשים, דמויות חדשות ומשימות חדשות. ואם תשחקו במשחק במהלך חודש יולי, תוכלו להגיע עד רמה 15 בלי לשלם אף לא דולר אחד.

סעיף 6 - Medal of Honor Warfighter

הכשלון היחסי של המשחק הקודם לא הרתיע את אנשי EA. משחק חדש בסדרת Medal of Honor יגיע השנה, וינסה שוב להתחרות ב-לCall of Duty. המשחק, "שכל משימה ומשימה בו קשורה לאירוע אמיתי או נקודה חמה אמיתית על הגלובוס", לדברי המפיק גרג גודריץ', תשים אתכם בנעלי יחידות עילית של צבאות מרחבי העולם.

הדגמת המשחקיות של הכותר החדש נועדה, כנראה, להזכיר לנו את שלב הפלישה לנורמנדי של Medal of Honor הקלאסי. רק שכאן מדובר בפלישה למעוז של פיראטים סומליים. ההדגמה הציגה מספר מנגנוני משחק חדשים, דוגמת מנגנון פריצה למקום סגור שמאפשר לכם לקבוע את כלי הנשק שישמשו את חבריכם לצוות.

בימים הקרובים ננסה לברר איך זה שסיירת מטכ"ל לא כלולה במשחק. זה מעליב!

תאריך ההשקה - 23 באוקטובר

סעיף 7 - FIFA 13

"פיפ"א היא הרשת החברתית של כדורגל" אמר המפיק של הסדרה באירוע. בין החידושים החברתיים במשחק הבולט ביותר הוא אפליקציות לטאבלטים ומכשירי סלולר, שמאפשרים לנהל את הקבוצה שלכם גם מחוץ לבית. בכך רוצה אלקטרוניק ארטס להרחיב את העולם הוירטואלי של קבוצות פיפ"א המנוהלות על ידי שחקנים גם אל מחוץ למשחק עצמו.

מעבר לכך, וכפי שכבר הוכרז, הדגשים הגדולים ב-FIFA 13 הם על מנוע פיזיקלי חדש, כמו גם על אינטליגנציה מלאכותית טובה יותר. ב-EA אף יודעים לספר כי המהלכים במשחק נעשו בהשראת ליאו מסי.

סעיף 8 - UFC

EA גנבה את UFC מחברת THQ, לפחות לשנים הקרובות. החברה הודיעה על עסקה של מספר שנים, שתביא את ליגת UFC לאלקטרוניק ארטס. לא ברור עדיין מתי המשחק יגיע, ומה יהיה בו, אבל ההכרזה עצמה גרמה לתשואות בכל רחבי האולם, במיוחד כשעל הבמה נמצא האיש האחראי על UFC - דיינה וויט. נזכיר כי וויט בזמנו איים על לוחמי UFC שאם אלה ישתתפו במשחק המכות של EA ולא במשחק הרשמי שהיה אז בידי THQ, הם ייענשו.

סעיף 9 - Need for Speed: Most Wanted

עוד שנה, עוד משחק Need for Speed. והפעם מדובר בגרסה מחודשת, בערך, של Most Wanted הקלאסי. רק שבמקרה הזה מדובר בעולם פתוח בו אתם מזמינים שחקנים אחרים לתחרויות, במטרה להעלות את הדירוג שלכם ולהפוך ל-Most Wanted.

כיוון שמפתחי המשחק הם אנשי חברת Criterion, אשר הייתה אחראית על סדרת Burnout, וחלקו הניכר עוסק במרדפים משטרתיים, נראה שאחד הדגשים היה על משחק מלוכלך וניסיון לגרום ליריבים להתרסק.

תאריך השקה: 30 באוקטובר.

סעיף 10 - Crysis 3

ההדגמה של Crysis 3 הציגה, מעבר לרמת גרפיקה מרשימה עד מאוד, משחקיות דומה מאוד לזו של המשחק הקודם בסדרה. מפתחי המשחק מבטיחים שבעה אזורים חדשים וייחודיים יחד עם כלי נשק שמטרתם לאפשר לכם לשחק בדרך בה אתם רוצים לשחק.

אך החלק החשוב בהדגמה היה, ללא ספק, זה הגרפי. המשחק נראה מדהים - מהכותרים היפים ביותר של היום הזה.


המשחק יגיע בפברואר 2013.

  • עוד באותו נושא:
  • ea
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully