וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: יוביסופט מתפרשת על כל החזיתות

וואלה TECH! בתערוכת המשחקים E3: יוביסופט הציגה מוצרים לכל מערכת גיימינג קיימת - וגם לאחת שטרם הושקה

אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם כיום הציגה במסיבת העיתונאים שערכה הלילה (ב') לקראת תערוכת E3 מוצרים כמעט לכל מערכת גיימינג שקיימת היום, וגם לאחת שטרם הושקה. ויחד עם הסדרות המוכרות, כמו אססינס קריד וספלינטר סל, הוקדש במהלך האירוע לא מעט זמן לזיכיונות חדשים לגמרי. למעשה, המשחק הבולט ביותר במסיבת העיתונאים, זה שנעל אותה במחיאות כפיים סוערות במיוחד, הוא משחק שעד היום לא שמענו עליו בכלל.

הכלב המסתורי

Watch Dogs - שם שעוד תשמעו לא מעט בימים הקרובים, ככל הנראה, הוא משחק חדש מבית יוביסופט מונטריאול, אולפן הדגל של החברה. מעשה בעיר שכל המערכות בה - ממצלמות אבטחה, דרך רמזורים ועד למערכת סלולר וחשמל - נשלטות על ידי מחשב. בידי גיבור המשחק קיימת גישה למחשב הזה, והוא מסוגל לעשות את כל העולה על רוחו. הדרך בה הוא מנצל את כמעט-כוחות-העל האלה נראית אלימה במיוחד - ניסיון להעניש אנשים על דברים שהם עשו.

את כל זה ניתן להבין מקדימון ההשקה של Watch Dogs, אך פרטים קונקרטיים לגבי המשחק - האם הוא מתרחש בעולם פתוח, האם יהיה בו אלמנט מרובה משתתפים, האם מדובר במשחק שרובו פעולה או שמא זהו רק חלק קטן - טרם נחשפו. בכל מקרה, כדאי לכם לצפות בטריילר המרשים ביותר של היום.

קדימון מרשים נוסף למשחק חדש לגמרי (בערך, תיכף תקבלו הסבר) הוא ל-ZombiU - הכותר הראשון "למבוגרים בלבד" שמוכרז לקונסולה החדשה של נינטנדו, WiiU. המשחק, שמנצל את הבקר של הקונסולה החדשה, אשר כולל מסך מובנה, הוא אבולוציה של משחק שהוכרז בשנה שעברה, Killer Freaks from Outer Space. רק שהפריקים מהחלל החיצון הוחלפו בזומבים. והטריילר? כפי שאמרנו, הוא לגמרי שווה צפיה, אם אתם לא מפחדים מדם וזומבים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אחת ההדגמות הבולטות והמעניינות ביותר במסיבת העיתונאים הייתה זו של Far Cry 3 - משחק שנראה כאילו משלב את הטראשיות של הכותר הראשון בסדרה ואת העולם הגדול של המשחק השני בסדרה. אחד הגילויים החדשים מהיום על המשחק הוא ש-Far Cry 3 מתרחש על מספר איים, עם שטח כולל עצום, כשכל זה עולם פתוח בו ניתן לטייל.

בנוסף, הודגמו באירוע כמה קטעי קרב, שמציגים את היכולות של הגיבור אך גם את יכולות האויבים שלו. ואלה לא מוגבלים רק לאנשים, כי אם כוללים גם חתולים גדולים. ואם הפסיכודליות של המשחק לא הייתה ברורה לכם מהטריילרים הקודמים, אחרי הקדימון הזה לא יהיה ספק שמישהו שם לקח סמי הזיה קשים.

Blacklist - המשחק החדש בסדרת ספלינטר סל, שהוכרז במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט מוקדם יותר היום, זכה במסיבת העיתונאים של יוביסופט לטריילר סינמטי שלא הראה את המשחקיות של הסדרה אבל חשף מעט מהעלילה שלו. זו עוסקת בפירוק הארגון Third Eshelon, והקמת ארגון חדש - טוב יותר, מגניב יותר ועם מספר גבוה יותר - Fourth Eshelon. הרקע הוא התארגנות טרור כלל עולמית שמאיימת על שלום העולם.

ומה באשר לאססינס קריד? אחד ממשחקי הדגל של יוביסופט לסתיו הקרוב זכה להדגמה במסיבת העיתונאים, בה הוצגה היכולת של קונור - גיבור המשחק, לטפס על עצים, לצוד, ולהלחם הן נגד אנשים והן נגד חיות הבר. בהיעדר ערים שבנויות לגובה בחלקים נרחבים ממפת המשחק, היער הוא זה שמוסיף את מימד הורטיקליות למשחק.

המשחק הראשון ל-Wii u

יוביסופט בתערוכת e3. AP
כל אחד והשלט שלו. ריימן החדש/AP

המשחק הראשון אותו הדגימה יוביסופט לקונסולת ה-Wii u החדשה של נינטנדו הוא כותר חדש בסדרת ריימן. בהדגמת המשחקיות, הציגו מפתחיו כיצד הוא מתנהל כשאחד האנשים שולט בדמות אמצעות השלט של Wii U עם מסך מגע, שחקן נוסף שולט בדמות שלו באמצעות השלט הרגיל של ווי, והשלישי באמצעות שלט "מקצועי" שנראה כמו החיקוי של שלט אקס-בוקס 360.

  • עוד באותו נושא:
  • יוביסופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully