וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: משחק Battlefield 3 Premium: לא חדש, אבל לא רע

וואלה! TECH בתערוכת המשחקים E3: חבילת ההרחבה של באטלפילד 3 מחדשת רק במפות וכלי נשק - אך עדיין כייפית

אני ב-AC-130 - ספינת טילים מעופפת, גבוה מעל המפה הגדולה ביותר שנוצרה עבור באטלפילד . הרחק למטה, נלחמים 64 אנשים על שליטה בשישה בסיסים - חלק לא קטן מהם בטנקים ובמטוסים. זהו Armored Kill - חבילת הרחבה עבור Battlefield 3 שתגיע בסתיו הקרוב. חברת EA, האחראית על סדרת באטלפילד ועל סדרת Medal of Honor, החליטה שלא להשיק השנה משחק באטלפילד חדש, ולפנות את הזירה עבור Medal of Honor Warfighter. אך בניגוד למשחקי קול אוף דיוטי, בהם אחד מחליף לגמרי את השני בכל הקשור לאונליין, באטלפילד 3 עדיין חי וקיים. והוא זוכה גם ל-Battlefield 3 Premium.


Call of Duty: Black Ops 2 - עוד מאותו הדבר
Medal of Honor Warfighter - מכסחים ביחד


פרימיום הוא מהלך שיווקי, שמטרתו לגרום לכם להתחייב כבר עכשיו לכל חמש חבילות ההרחבה של המשחק. רק אחת מהן הושקה עד כה, ובה מפות קלאסיות של באטלפילד 2 בגרסה חדשה. בימים הקרובים תושק החבילה השנייה, שתתמקד במפות וכלי נשק המתאימים ללוחמה בשטח בנוי. בסתיו יגיע Armored Kill, עליו תיכף תשמעו בהרחבה. לאחר מכן יושק Aftermath, שיוסיף מפות "בטהרן לאחר רעידת אדמה", והחבילה החמישית שתושק במהלך השנה הקרובה היא EndGame שתעסוק בלחימה בג'ונגל ותוסיף לבאטלפילד אופנועים.


וואלה! TECH ב-E3: הסיקור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמקדים בלוחמה בשטח בנוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפת הבאטלפילד הגדולה ביותר אי פעם

כל אחת מהחבילות האלה תעלה 15 דולרים, אך אם אתם רוצים את כולן, יחד עם כלי נשק, מדים, דיסקיות ובונוסים בלעדיים אחרים - תוכלו לקנות את כל החבילה ב-50 דולרים. אם מסתכלים על זה בעין ביקורתית, נראה ש-EA מנסה להפוך את באטלפילד לשירות בתשלום שנתי, שתמורתו תקבלו משחק שגדל כל הזמן ומוסיף תוכן חדש כמה פעמים בשנה.

החבילה שמודגמת עבור העיתונאים ב-E3 היא, כאמור, Armored Kill - חבילת ההרחבה השלישית, שמתמקדת בכלי רכב ומטוסי מלחמה. AC-130 הוא גולת הכותרת של החבילה הזו. למטוס, שמסתובב במעגלים סביב שדה הקרב, יש תותח שמכוון למטה ויורה פגזים איטיים אך חזקים (כיוון שהמטוס בתנועה, קשה למדי לפגוע במטרות נעות, גם אם מדובר בטנקים איטיים), ומכונת ירי שמטרתה להגן על ספינת האוויר מפני מטוסים. וכמה שה-AC-130 חזק, ככה הוא גם פגיע - מטרה ענקית בשמיים שאם הקבוצה לא מגינה עליה, תיפול חיש מהר לקרקע.

בנוסף למטוס הענק, מציגה חבילת ההרחבה גם כלים נוספים, ביניהם גם סוג חדש של טנק, שיכלול הרבה יותר כוח אש ומהירות - אך פחות הגנה, ג'יפ חדש וכלים נוספים. לכל אחד מהם יהיה מסלול שדרוגים משלו.

מעבר לכך, וכפי שכבר הוזכר, המפה בה שיחקנו היא מפת הבאטלפילד הגדולה ביותר שנוצרה אי פעם. והיא באמת ענקית - אילולי כלי הרכב המפוזרים ברחביה, ניתן היה ללכת במשך דקות ארוכות רק כדי להגיע לשדה הקרב הנוכחי מבסיס עורפי. גם כש-64 שחקנים משחקים בה, האקשן נוטה להתרכז בחלק קטן, רק שמדובר בשדה קרב מאוד דינמי, שזז ממקום למקום, בייחוד במצב Conquest בו צריך להשתלט על כמה שיותר בסיסים ולהחזיק בהם לאורך זמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לארוז לך נשק, מדים, דיסקיות ובונוסים אחרים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים מוצר חדש? חכו לסתיו

בניגוד ל-Medal of Honor ו-Call of Duty, עם באטלפילד 3 אתם לא באמת מקבלים מוצר חדש. ואם מאסתם בבאטלפילד ככלל, כדאי לכם לחכות לסתיו ולנסות את המשחקים החדשים שיגיעו לשוק. אבל אם אתם עדיין אוהבים את הסגנון הייחודי-למדי של Battlefield 3, רק משעמם לכם קצת באותן המפות ועם אותם כלי הנשק, באטלפילד פרימיום מתברר כעסקה לא רעה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully