וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מוותרת על המטבע שלה

פייסבוק החליטה לוותר על Facebook Credits - המטבע הוירטואלי שלה, לטובת תמיכה במטבעות לוקליים

פייסבוק מפסיקה להשתמש במטבע הוירטואלי שלה. החברה הודיעה כי בחודשים הקרובים היא תפסיק להשתמש ב-Facebook credits – מטבע וירטואלי אותו השיקה ב-2009 שמטרתו הייתה לשמש מפתחי אפליקציות אשר רצו לגבות כסף אמיתי מהלקוחות. במקומו, תתמוך פייסבוק במטבעות מקומיים, ותאפשר לאנשים ברחבי העולם לשלם במטבע של המדינה שלהם. עד סוף השנה, יושלם המהלך ו-Credits ייעלמו.

בזמן ההשקה, דרשה החברה שכל העסקות בפייסבוק תבוצענה באמצעות ה-Credits, כשהיא מנסה ליצור מטבע אחיד ומערכת תשלום אחידה עבור תוכן פרימיום באפליקציות. הבעיה, ככל הנראה, הייתה בכך שיצרני אותן האפליקציות לא ששו לשלב את מנגנון הקרדיטס לתוך משחקיהם בצורה ישירה, ויצרו מטבעות וירטואליים משלהם. הדבר הקשה מאוד על לקוחות - אלה נדרשו לעשות המרה כפולה, ממטבע מקומי לקרדיטס, ומשם למטבע הוירטואלי של האפליקציה.

מפתחי האפליקציות יוכלו לקבוע כעת באילו מטבעות אמיתיים ירצו לתמוך – האם יתמחרו מוצרים רק בדולרים, או שמא ייצרו מחירים נפרדים גם למטבעות כמו אירו, יין, רובל ושקלים. בו בזמן, את הכסף שלהם – 70 אחוז מהרווחים, ליתר דיוק – יקבלו אך ורק בדולרים. לא ברור כיצד זה ישפיע על ההחלטה האם לתמוך במטבעות שאינם דולרים, כי לא ברור עדיין כמה נוחים יהיו שערי ההמרה של פייסבוק.

עוד בנושא פייסבוק:

זה סופי: פייסבוק קנתה את פייס.קום הישראלית
פייסבוק: מעכשיו גם חברים 'מוקפאים' נספרים
פייסבוק מגבירה את האבטחה

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully