וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מגיעה ללונדון: פותחת סניף פיתוח בעיר

25.7.2012 / 17:09

פייסבוק הכריזה על פתיחת סניף פיתוח ראשון מחוץ לארצות הברית. הזוכה: בירת אנגליה

פייסבוק פותחת מרכז פיתוח ראשון מחוץ לגבולות ארצות הברית. היעד הנבחר: לונדון. בימים אלה מחפשת החברה מהנדסי תוכנה בבירת אנגליה, להם ידע במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, וכן מהנדסים עם התמחות במשחקים ובטכנולוגיות למכשירים ניידים. בשלב הראשון צפוי מרכז הפיתוח הבריטי של פייסבוק לכלול 12 איש שיעברו ממטה פייסבוק בארצות הברית, ויקחו חלק בגיוס עובדים בריטיים. שישה מהם כבר נמצאים בלונדון, והשישה הנוספים יגיעו בקרוב. כרגע עדיין לא מוגדרים פרוייקטים ספציפיים לסניף החדש.

"לונדון מתאימה בצורה מושלמת למחלקת ההנדסה של פייסבוק - היא מרכזית, ויש בה קהילת סטארט-אפים תוססת עם כשרון טכני רב. הצוות שלנו בלונדון יתחיל בקטן ויתמקד בבניית ליבה של מהנדסים מצוינים, ועם הזמן יגדל. לבסוף הוא יתמקד בבניית מוצרים בתחומי מפתח, דוגמת ניידים ופלטפורמות", מסר פיליפ סו, מהנדס תוכנה בפייסבוק שנבחר להוביל את הצוות שיוקם בלונדון. "המהנדסים שלנו בלונדון - כמו אלו במנולו פארק (קליפורניה), ניו-יורק וסיאטל - יוכלו להגשים רעיונות גדולים ולהשיק מוצרים במהירות. לא יעבור זמן רב עד שמיליוני אנשים ברחבי העולם ישתמשו בפיצ'רים של פייסבוק שייווצרו בלונדון", הוסיף. ליין מקנזי, דובר של פייסבוק אירופה, הצהיר כי החברה מתכננת לגייס לסניף הלונדוני עובדים מהרחבי העולם, "אך עם כל-כך הרבה כשרון באירופה, סביר שנראה חלק ניכר מהעובדים מגיע לכאן".

ממשלת אנגליה שואפת להפוך את לונדון לבירת ההיי-טק של אירופה לתשובה הבריטית לעמק הסיליקון שבקליפורניה. בינתיים היא יכולה לזקוף להצלחתה בתחום זה לא רק את הכרזתה החדשה של פייסבוק, אלא גם הכרזה של אמזון מלפני מספר ימים, לפיה החברה מתכננת להקים מרכז פיתוח מדיה דיגיטלית בעיר. שני מרכזים אלו יצטרפו למרכז גדול של גוגל בעיר.


עוד בנושא:

- פייסבוק תמסור את המידע שלכם בלי אישור
- פייסבוק משדרגת את האירועים
- פייסבוק מגינה על משתמשיה מווירוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully