וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משדרת את האולימפיאדה למסכים

סמסונג טוענת כי אלפי אנשים צופים באולימפיאדה דרך האפליקציה למסכים שלה, ומבטיחה שזו רק ההתחלה

סמסונג מנסה לשנות את הרגלי הצפיה בטלוויזיה, באמצעות אפליקציה שפותחה עבור הטלוויזיות החכמות שלה ומעבירה שידורים חיים מהמשחקים האולימפיים. לטענת החברה, אלפי אנשים רואים מדי יום את המשחקים האולימפיים דרך האפליקציה, שמאפשרת לצפות לא רק בשידורים של הערוץ הראשון כי אם גם בשידורים אותם מעבירה רשות השידור באינטרנט בלבד. מטרת אותם השידורים היא לאפשר לאנשים לצפות לאו דווקא באירוע שמשודר בערוץ, אלא באירועים האולימפיים שמתקיימים במקביל.

לדברי ברק פלצ'י, מנהל השיווק של סמסונג ישראל, "סמסונג רואה בפיתוח התוכן בטלוויזיות החכמות תחום חשוב אשר מבטא את עתיד הטכנולוגיה. אפליקציית האולימפיאדה היא האפליקציה הלוקאלית המצליחה ביותר נכון לרגע זה ואנחנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בתחום זה בעתיד". עוד במאי השנה, הודיעה החברה כי כבר ב-2012, צפוי להגיע לדור המסכים החדש שלה תוכן שללא באמצעות אפליקציות צד שלישי, אלא כ-VOD של החברה עצמה. עם זאת, בחברה לא מוכנים לפרט כעת מעבר לכך.

סמסונג היא יצרנית המסכים הראשונה שתנסה להכניס תוכן וידאו מקומי אל המסכים שלה בכוחות עצמה, ללא אפליקציה, כשב-2013 צפויה גם LG ואולי יצרניות נוספות להצטרף אל המהלך, תוך שהן רואות לנגד עיניהן את היכולות שמציעים מסכיהן במדינות כמו ארה"ב. שם, מעבר להיצע אפליקציות שמאפשרות להתחבר לשירותים דוגמת נטפליקס ו-Hulu באמצעות מסך הטלוויזיה, מציעות החברות גם מגוון תכנים משלהן. המטרה הסופית של היצרניות היא לייתר את הממיר, ולגרום לחברות תוכן להביא את תכניהן אל המסך עצמו, כשהצרכן מקבל לא רק חומרה אלא גם אקוסיסטמה ברגע קניית טלוויזיה.

עוד בנושא:

סמסונג רוצה להפוך את המסך למרכז תוכן
אנגרי בירדס מגיע לסמסונג

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully