וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: לשמור פוסטים לקריאה מאוחרת

1.8.2012 / 15:19

ה-Feed שלכם מוצף בתכנים מעניינים אבל אין לכם זמן לקרוא אותם? פיצ'ר חדש ישמור אותם בתיקיה שתמתין לכך שתתפנו

פיצ'ר חדש בפייסבוק: שמירת פוסטים לקריאה מאוחרת יותר. הרשת החברתית מוסיפה לאפליקציית האייפון והאייפד שלה יכולת לשמור מעין "סימניות", אליהן ניתן לחזור מאוחר יותר, בשם Save It Later.

כדי לשמור פוסט מה-Feed יש ללחוץ עליו לחיצה ארוכה. בשלב זה תצוץ על המסך שאלה אם יש לשמור אותו. לאחר לחיצה על "שמור" הוא ייכנס לקטגוריית "פוסטים שמורים", הנמצאת בתחתית התפריט השמאלי ומרכזת את כל הפוסטים עליהם בוצעה הפעולה. כדי להסיר פוסט מקטגוריה זאת יש לבחור באפשרות Unsave. בשלב זה הפיצ'ר יגיע רק לאפליקציות פייסבוק העובדות על מערכת ההפעלה הניידת של אפל iOS, אך בקרוב היא מתוכננת להיות זמינה גם באתר עצמו דרך שימוש בדפדפן של מחשב רגיל - כפתור "שמור" יופיע מתחת לכל עדכון (שורת סטטוס, לינק וכדומה) ב-Feed ולחיצה עליו תשמור את הפוסט בתת-תיקיה בסימניות הדפדפן.

בעזרת הפיצ'ר החדש יוכלו משתמשי פייסבוק לקרוא תוכן שפורסם ברשת החברתית גם אם הם נתקלים בו לראשונה כאשר אין להם זמן להתעכב עליו. הפיצ'ר שואב השראה משירותי רשת שונים שנועדו לשמירת תכנים לקריאה מאוחרת יותר דוגמת Instapaper ו-Pocket. עם זאת, פייסבוק לא ציינה אם ניתן יהיה לקרוא את התכנים הנשמרים גם במצב אוף-ליין, כאשר המכשיר לא מחובר לאינטרנט, כפי שניתן לעשות ב-Instapaper ודומיו.


עוד בנושא:

- דיווח: פייסבוק תשיק סמארטפון עם HTC
- פייסבוק תמסור את המידע שלכם בלי אישור

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully