וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין האייפון ל'מועדון קרב'?

5.8.2012 / 13:11

משפט אפל-סמסונג מגלה שאייפד 7 אינץ’ נשקל כבר ב-2011 ושהחשאיות סביב האייפון לא הייתה מביישת את טיילר דרדן

המשפט המתנהל בין אפל לסמסונג ממשיך לספק כותרות ומידע נסתר של החברות. בדיונים ביום שישי האחרון נחשף כי הרעיון להשיק אייפד בגודל 7 אינץ' עלה באפל כבר בינואר 2011, כאשר מנהל בחברה בשם אדי קו שלח אי-מייל בנושא למנכ"ל החברה טים קוק. "אני מאמין שיהיה שוק של מחשבי לוח 7 אינץ' ואנחנו צריכים לייצר אחד", כתב. הרעיון לטאבלט 7 אינץ' סותר את עמדתו של מנכ"ל אפל המנוח סטיב ג'ובס, שטען שלא יהיה נוח להשתמש במכשיר עם מסך קטן יותר.

עוד נחשפה במשפט התקופה שהחלה ב-2004 וקדמה לצאת האייפון הראשון. הפרויקט ליצירת האייפון היה חשאי במיוחד וכונה "פרויקט סגול". סטיב ג'ובס גייס עבורו עובדים בחברה אותם הגדיר כ"סופרסטארים" וחשש להכניס לתוכו אנשים מחוץ לחברה, שיסכנו את חשאיות הפרויקט. הקומה במשרדי אפל ששומשה עבור הפרויקט צוידה במצלמות ודלתות שניתן לפתוח רק עם כרטיסים מיוחדים. כדי להדגיש את הסודיות נכתב על הדלת הראשית "מועדון קרב", בהתייחס לכלל שהוצג בסרט הנושא שם זה - האוסר לדבר על הנושא.

פיל שילר, סמנכ"ל בכיר בחברה, סיפר כיצד מנהלים בכירים בחברות כמיקרוסופט ופאלם חזו שהמכשיר ייכשל. "הם העריכו שמכיוון שאפל מעולם לא ייצרה טלפון - אנחנו ניפול על הפנים", אמר, וסיפר שגם כלפי האייפד הועלו טענות דומות וכן ההנחה שצרכנים לא יסתדרו עם מוצר בעל מקלדת וירטואלית בלבד.

לפי דיווחים שונים, אפל תציג הן את הדגם החדש של האייפון והן דגם 7 אינץ' של האייפד באירוע שהיא תקיים ב-12 בספטמבר.


עוד בנושא:

- דיווח: האייפון הבא ואייפד מיני יוכרזו ב-12 בספטמבר
- סמסונג נגד בית המשפט: חשפה ראיות שנאסרו
- אפל תודיע בפומבי: 'סמסונג לא העתיקה'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully