וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגד השתלטו לי על אינסטגרם

עידו קינן

28.8.2012 / 11:17

איך קרה שלשונית ה'חדשות' באפליקציית אינסטגרם מציגה את אתר אגד כאשר משתמשים בוויי-פיי של החברה?

אתר האינטרנט של אגד "השתלט" על לשונית החדשות של אינסטגרם, כך גילו מספר משתמשים שגלשו ברשת האלחוטית של חברת האוטובוסים. באגד מסבירים שאין להם שום כוונת זדון, ושמדובר בתקלה מוכרת באפליקציה.

"עמדתי בפקק ביציאה מירושלים ליד אוטובוס אגד בינעירוני שיש עליו ווייפיי", מספרת יונת (שביקשה לא לפרסם את שמה המלא). "הווייפיי שלי באייפון עובד תמיד, אני לא זוכרת אם נכנסתי לדפדפן, אבל זה התחבר אוטומטית לווייפיי של האוטובוס. כמה ימים לא קיבלתי שום הודעות מאינסטגרם, וכשנכנסתי לבדוק גיליתי שהאתר של אגד השתלט על העמוד שלהם".

יונת כתבה לאגד על התקלה, והם ניסו לעזור לה. נציג של החברה התקשר אליה וביקש מידע טכני כדי לשחזר את התקלה. לדבריה, "הוא אמר שהיה עוד מישהו שכתב להם בפייסבוק משהו דומה והם לא הצליחו להבין למה הוא התכוון, ולא הצליחו ליצור איתו קשר".

גם לענבל יונה לוי זה קרה, לפני כחצי שנה: "חיכיתי לאוטובוס של דן ועצר בתחנה אוטובוס של אגד וכשניסיתי להתחבר לאינסטא ראיתי את דף הבית של אגד. זה קרה לי פעמיים".

- ואיך פתרת את זה?

"שום דבר שניסיתי לא עזר, להדליק את המכשיר לכבות, לסגור את האפליקציה ולפתוח שוב, לרענן עשרות פעמים ואפילו להסיר את האפליקציה ולהתקינה שוב. משהו מכל הדברים האלו פתר לבסוף, אחרי כמה שעות טובות, את הבעיה".

יונת מספרת שהסרה והתקנה מחדש פתרו את הבעיה: "הסרתי את האפליקציה והתקנתי אותה מחדש. על הדרך איבדתי כמה עוקבים – החלשים נשרו".

באגד בדקו את התלונה במהירות, והבוקר כתבו בפייסבוק שמדובר בתקלה באפליקציה שלא קשורה אליהם: "מבדיקה שערכנו התגלה שבמקומות רבים בעולם דיווחו על בעיה דומה שמתעוררת במגע עם רשתות אלחוטיות של בתי קפה וקניונים". הם הפנו לעמוד באתר אינסטגרם שמסביר שהתקלה "מתרחשת בדרך כלל כשמתחברים לאינטרנט בטלפון דרך רשת ווייפיי 'מוגנת', כמו בבית מלון, שדה תעופה או בית קפה". הפתרון המוצע הוא מחיקת האפליקציה והתקנתה מחדש, ובאינסטגרם מבטיחים שהתמונות והמידע על הפרופיל יישמרו על שרתי החברה ולא יימחקו.


עוד בנושא:

- אינסטגרם מתחדשת עם שירותי מיפוי
- אינסטגרם תגיע גם לרשת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully