וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נוקיה לומיה 920 יכלול טעינה אלחוטית

4.9.2012 / 10:36

נוקיה ומיקרוסופט צפויות להשיק מחר את מכשיר הדגל שלהן. מלבד מפרט חומרה מרשים, דיווחים טוענים שיכלול טעינה אלחוטית

הדגם הבא בסדרת לומיה של נוקיה יכלול טעינה אלחוטית. כך חושף אתר The Verge, שפרסם את המפרט של המכשיר לפני הכרזתו, הצפויה להתקיים באירוע של מיקרוסופט מחר (ד'). הלומיה 920 יאפשר טעינה ללא כבל על ידי שימוש בשיטת השראה חשמלית - הנחתו על משטח טעינה מיוחד תייצר את החיבור הדרוש כדי לטעון את המכשיר. האתר אף פרסם תמונה של משטח זה.

עוד במפרט החומרה: מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, ג'יגה אחד של זכרון פנימי, ושטח אחסון של 32 ג'יגה. מסך המכשיר יהיה בגודל של 4.5 אינץ', וברזולוציה גבוהה. מצלמת המכשיר תמותג כ-PureView - טכנולוגיית הצילום המתקדמת בה משתמשת נוקיה - אך היא תהיה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל, ולא 41 מגה-פיקסל, כפי שכבר קיים בדגם נוקיה 808. החברה בכל זאת משתמשת בשם מותג זה עבור המצלמה מכיוון שהמצלמה תכלול שיפורים בחומרה ובתוכנה, ביניהם ייצוב תמונה.

הלומיה 920 אמור להיות ספינת הדגל של מכשירי ווינדווס פון - ניסיונן המשותף של מיקרוסופט ונוקיה להפוך לשחקן משמעותי בשוק הסמארטפונים. ניסיון זה לא צלח עדיין, ולמרות שמכשירי לומיה ומערכת ההפעלה "ווינדווס פון 7" קיבלו ביקורות סבירות ואף טובות - מיליונים בודדים נמכרו מהמכשירים. שתי החברות מקוות לשנות מצב זה עם הלומיה 920. הוא צפוי להיות מושק בראשונה ללקוחות שירות הטלפוניה של חברת AT&T בארצות הברית. המכשיר אמור להגיע לשוק באוטובר או בנובמבר הקרובים.


עוד בנושא:

- נוקיה ממשיכה להמר על חלונות
- מצלמת העל של נוקיה בדרך לחלונות
- לומיה 900 של נוקיה סובל מבעיות חיבור לרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully