וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך אורח: גיא לרר

גיא לרר

6.10.2012 / 5:18

המנחה של "צינור לילה" מגיע לערוך את וואלה! TECH, כדי להבין מה הטכנולוגיה עושה לנו כאנשים

מדורי הטכנולוגיה מפספסים. בחלק גדול מהזמן. תחת מבול הגאדגטים, העדכונים, השדרוגים והגרסאות פרט אחד מהותי כמעט וחמק מתחת לראדר: גם אנחנו מתעדכנים. אנחנו, כלומר הגוף שלנו. גוף האדם. מחשב העל. המכונה החכמה מכולם.

מדורי הטכנולוגיה מפספסים כי הם עוסקים רק בחידושים שמסביבנו ולא איך החידושים האלו משפיעים עלינו. גוף האדם ישתנה מהותית בעקבות המהפיכה הטכנולוגית. איך בדיוק? קשה לקבוע. האם אפשר לתת לדימיון להשתולל בתשובה לשאלה הזאת? בהחלט כן. וזה כיף גדול

גם לסלבס חנוניים יש אירועים רכילותיים

לא רק גוף האדם משתנה. גם הייצוג התרבותי שלו. מארק צוקרברג הוא כוכב פופ. בירח הדבש שלו באיטליה הופעלו פפרצי שלא היו מביישים את הנסיכה דיאנה בימיה הגדולים. זה ילך ויקצין. הג?יימס דינים והג?ים מוריסונים הבאים יהיו מפתחי אפליקציות ומייסדי חברות הייטק. כוכבי הרשת כבר זכו לכינוי סלוובס. החלטנו להקצין את זה ולייסד, רחמנא ליצלן, את מדור הרכילות הראשון לכוכבי רשת. כל מי שחי ברשת מכיר את השמות שלהם או קרא את הסטטוסים שלהם. אבל מה אנחנו יודעים עליהם באמת? הם מבדרים אותנו לפעמים לא פחות מכל סטנדאפיסט מצוי. אז למה שאדע עם מי נאור ציון או שלום אסייג יוצאים ולא, למשל, עם מי נראה נוי אלוש.

בנוסף, החלפנו מכשירים בין משתמש אנדרואיד לאייפון כדי להוכיח שהמכשירים שלנו שינו גם אותנו. אייפוניסט זה אופי, גם אנדרואיסט. אולי אפילו מנוגד. הנה, עוד תמורה מהותית שהתפרצה לחיינו כמעט בלי ששמנו לב. פעם היינו אופנתיים או פרגמטיים, משתלבים או מתנגדים, היום אנחנו פשוט אייפוניסטים או אנדרואידים.

ויש גם פיפ"א

לקינוח הוספנו ביקורת פשוטה על הפיפ?א החדש, באהבה לכל ספורטאי הכורסא. אם יש סיבה שנראה כמו שנראה בעתיד זה בין השאר כי פיפא הוא ענף הספורט החביב עלינו והוא מוריד קצת פחות קלוריות מכדורגל אמיתי בשכונה.

המהפיכה הטכנולוגית כבר בשלביה המתקדמים. עכשיו בואו ניקח את השבת כדי לדמיין, לנסות לפחות, איך יראה אדם 2.0.

פרוייקט עורך אורח:
פיפ"א 13 - הכדורגל הטוב בעולם
אייפון נגד אנדרואיד: קרב עד המוות
מי רוצה לחיות לנצח?
מדור רכילות, גרסת וואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully