וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור רכילות, גרסת וואלה! TECH

6.10.2012 / 5:23

בעידן בו מארק צוקרברג סלב לא פחות ממדונה ובראד פיט, גם למדור טכנולוגיה מגיע טור רכילות

האם מארק צוקרברג סלב? התשובה ברורה: בטח, מי ששולט בחברה שבמוצריה משתמשים מיליארד אנשים, והינו גם הפנים שלה, הוא סלבריטי. אז מה אם הוא לא הגיע מתעשיית הבידור, אנחנו עדיין רוצים לדעת מה קורה איתו. סטיב ג'ובס תפס כותרות באתרי ומדורי רכילות כשהיה חי, והיעדר הרכילות על ביל גייטס נובע מאורח החיים שלו, לא מהיעדר עניין. אבל קחו, למשל, את סר ריצ'ארד ברנסון. איש העסקים שהקים של אימפריית Virgin מופיע באתר הרכילות TMZ מדי כמה חודשים, ולפעמים זה אפילו מסיבות טכנולוגיות גרידא כמו הרצון שלו להקים מושבה על מאדים בשנים הקרובות.

אז כשהגבולות מיטשטשים, החלטנו להביא לכם מדור של רכילות חנונית. כי לא רק לוואלה! סלבס מגיע, גם בוואלה! TECH יש סלבס שצריך לסקר.

כמה חולצות יש לצוקרברג?

לאחר שנתפס בלי חולצה לפני כמה חודשים בתמונה שהעלה אחד מחבריו לרשת, מסתבר שלמייסד פייסבוק פשוט יש רק חולצה אחת. טוב, לא באמת חולצה אחת, אך בראיון לרשת NBC הודה המיליארדר הצעיר כי יש לו רק סוג אחד של חולצות טי שירט, בצבעים שונים ועם לוגואים של פייסבוק. ואכן, כשנוברים בתמונות שלו, מגלים כי בשנים האחרונות זה בערך כל מה שצוקרברג לובש מחוץ לבית.


היוצא מהכלל היה השבוע, כשצוקרברג הגיע למוסקבה ונפגש עם ראש הממשלה של רוסיה. את הפגישה הרשמית נאלץ לעשות בחליפה עסקית, אך כבר כמה שעות לאחר מכן הופיע בטי שירט האהובה עליו בטוק שואו רוסי ביזארי, בו נשאל על חיבתו למקדונלדס ועל המתנה שנתן למדוודב (כן, ניחשתם, טי שירט).

השפם עושה את ההבדל

ואם כבר ברוסיה עסקינן: מנכ"ל אחת מחברות האינטרנט הגדולות ברוסיה, Yandex, הוא ארקדי וולוז'. ובמשך שנים, וולוז' נראה כמו חנון משופם מהשורה, אפילו כשצבר כמה מאות מיליוני דולרים. אבל אחרי שהוריד את השפם, נבחר לאיש השנה של מגזין GQ בגרסתו הרוסית, וזכה לתמונת שער עם כל הריטוש שמגיע כחלק מהחבילה, מצא את עצמו וולוז' זוכה לכותרות שמתעסקות פחות בשכלו ובהונו, ויותר במראהו.

"עשיר, חכם, ונראה שגם סקסי" הודיעה הכותרת באתר Venturebeat. "עדיין לא מאמינים שיזמות היא סקסית?" שאלו אנשי האתר inc.com. אם לא היה מוריד את השפם, כל זה לא היה קורה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

תראו, חתול!

ואם כבר אנחנו מתעסקים ברכילות של עולם הרשת, איך אפשר בלי חתול? ואם חתול, אז מארו, החתולה הפופולרית ביותר ביוטיוב. והקטע הכי טוב כאן הוא שאנחנו לא באמת צריכים סיבה כדי לשים סרטון של מארו - היא חתול, ויש סרטון חדש שלה, זה אמור להספיק.

מקומי: עידו קינן עושה סטנד אפ

עידו קינן, שכותב בימים אלה לוואלה! TECH (וזה לגמרי לא אומר שלא נכתוב עליו), עלה השבוע על במה. לא כדי לשיר, או לספר מונולוגים מהמלט, אלא כדי לעשות סטנד אפ במסגרת אירוע של פסטיבל Icon TLV.

האירוע, ערב LOLz שמו, נועד להוכיח שגם חנונים עושים סטנד אפ. בכוונה, זאת אומרת, לא הרגעים הקומיים שנובעים מכך שהצד השני של השיחה לא יודע קלינגונית, או לא מבין למה דולוריאן עדיפה על הונדה.

שאלת השבוע

"מי הוא זוג סלבס רשת ישראלים שכולם יודעים שהם ביחד, אבל אנשים שבאמת יודעים מדווחים שהם כבר כמה חודשים לחוד?"

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully