וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הטאבלטים: אמזון הסירה מודעה עם מידע שגוי על האייפד מיני

1.11.2012 / 11:59

אמזון טענה במודעתה שלאייפד מיני יש רמקול מונו. לאחר שהתברר שמדובר במכשיר סטריאופוני - הוסרה המודעה

אמזון הסירה פרסומת למחשב הלוח קינדל לאחר שהתברר כי היא מציגה בה מידע לא נכון על המתחרה - ה'אייפד מיני' מבית אפל. בפרסום של אמזון הוצגה טבלה המשווה בין שני המוצרים ומנסה להציג את הקינדל פייר כמוביל. צוין בה כי לאייפד מיני, בעל מסך ה-7.9 אינץ', יש רמקול מונו אחד, בניגוד לצמד הרמקולים הסטריאופונים של המוצר מבית אמזון. אך למעשה - גם לאייפד מיני יש שני רמקולי סטריאו. שניהם ממוקמים בתחתית המכשיר, אחד מימין ואחד משמאל.

מקור הטעות הוא ככל הנראה העובדה שאפל לא ציינה במפורש את הרמקולים הסטריאופונים כאשר חשפה את האייפד מיני, וגם בפרסום המפרט הרשמי נכתב רק "רמקול מובנה". רק כאשר החלו להתפרסם ביקורות על המוצר גילתה אמזון את הטעות שבפרסום שלה. לאחר שכתב של האתר 9to5Mac פרסם תכתבות אי-מייל עם סמנכ"ל השיווק של אפל פיל שילר, בו מצהיר האחרון על הרמקולים הסטריאופוניים ("זה סטריאו", ענה שילר בפשטות) - הוסר הפרסום של אמזון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה השגויה של אמזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוג מוצרי אפל tuaw.com מציין שמלבד המידע המוטעה, אמזון לא ציינה בפרסום שלה פיצ'רים שיש לאייפד מיני אך אין לקינדל פייר, למשל מצלמה אחורית, דגם עם קיבולת של 64 ג'יגה, קישוריות דור שלישי ורביעי ו-275,000 אפליקציות המותאמות למכשיר.

אמזון דיווחה שבשבוע שעבר חוותה את יום המכירות הגדול ביותר של הקינדל פייר עד כה, זאת בעקבות הכרזת האייפד מיני. לדבריה, מכירות המכשיר הוכפלו פי 3 לעומת אותו היום בשבוע המקביל. החברה לא פרסמה את מספר המכשירים שנמכרו. אצל אפל, במקביל, נמסר שכל מכשירי האייפד מיני שהוקצו להזמנה מוקדמת כבר נמכרו דרך האתר שלה.


עוד בנושא:

- אפל הכריזה על אייפד מיני ועל דור 4 של האייפד
- קינדל פייר אזל, אמזון תשיק דגם חדש בשבוע הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully