וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באפליקציית פייסבוק: פילטרים לתמונות

6.11.2012 / 12:01

פייסבוק הולכת בדרכה של אינסטגרם ומוסיפה פילטרים לצילום באפליקציית האייפון שלה, וכן העלאת מספר תמונות יחדיו

הפילטרים מגיעים לתמונות המצולמות באפליקציית פייסבוק. יותר משנה לאחר שדווח שבכוונת הרשת החברתית לאפשר למשתמשיה להוסיף פילטרים לתמונות שהם מצלמים באפליקציה (בדומה לאינסטגרם, אותה רכשה פייסבוק לאחר מכן), ולאחר שהפיצ'ר נכלל באפליקציית הצילום הנפרדת שהשיקה החברה - מתווסף הפיצ'ר גם לאפליקציה הראשית. היום השיקה פייסבוק את גרסה 5.1 של אפליקציית האייפון שלה, וזו כוללת אפשרות להעביר את התמונות דרך מבחר פילטרים ואף לערוך אותן בצורה בסיסית. שינוי נוסף הוא היכולת להעלות לפייסבוק בבת אחת מספר תמונות מתיקיית התמונות שבאייפון של המשתמש, על ידי בחירתן בסימון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
15 פילטרים, כולם סולידיים למדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, כאשר בוחרים את אופציית הצילום באפליקציה מתקבל מסך המציג את כל התמונות המאוחסנות במכשיר. לחיצה על כל אחת מהן תעלה תפריט המאפשר לתייג אנשים בתמונה, לעשות לה פעולת Crop (לחתוך אותה) או להוסיף לה אחד מתוך 15 פילטרים קיימים לפני העלתה(על ידי לחיצה על "שרביט הקסם"). יש לציין שמבדיקה ראשונית נראה שמדובר בפילטרים סולידיים למדי, כאלו שמזכירים יותר פיצ'רים של ליטוש תמונה עדין בתוכנות עריכת תמונות מאשר פילטרים שנועדו לתת טוויסט לתמונות, בדומה לפילטרים המוכרים מאינסטגרם.

כדי לצלם תמונה חדשה באפליקציה המעודכנת יש ללחוץ על אייקון המצלמה בתחתית המסך, וכדי להעלות לחשבון הפייסבוק של המשתמש מספר תמונות יש ללחוץ על סימן ה-V האפור המופיע עליהן וכל להופכו לירוק.

לפי דיווח שהתפרסם השבוע בניו-יורק טיימס, גם טוויטר מתכוונת לספק למשתמשיה פילטרים לתמונות שהם מעלים לשירות המיקרו-בלוגינג והיא עובדת על הפיצ'ר בימים אלו ממש. כך שייתכן שבהשקת הגרסה החדשה התכוונה פייסבוק להקדים את המתחרה שלה (והצליחה בכך). גרסה 5.1 של פייסבוק לאייפון זמינה בחנות ההורדות של אפל.


עוד בנושא:

- פייסבוק בעקבות אינסטגרם: תוסיף פילטרים לתמונות
- פייסבוק קונה את אינסטגרם במיליארד דולר

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully