וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PrimeSense הולכת על חיישנים בקטן

החברה הישראלית שמאחורי טכנולוגית הקינקט של מיקרוסופט תשיק את Capri - חיישן הקטן פי 10 מהדגם הנוכחי שלה

PrimeSense – החברה הישראלית שעומדת מאחורי טכנולוגיות זיהוי הגוף בחיישן הקינקט של מיקרוסופט, עומדת להשיק דור חדש של חיישניה, שגודלם כעשירית מגודל החיישן הנוכחי. הטכנולוגיה החדשה, Capri שמה, קטנה מספיק כדי לשלב אותה בתוך מוצרים קיימים. בהודעה לעיתונות אותה הוציאה פריימסנס, מדברי אנשי החברה על שילוב הטכנולוגיה במחשבים, טאבלטים, טלפונים סלולריים ומכשירי טלוויזיה.

"Capri קטן מספיק כדי להשתלב ברוב הסמארטפונים הפופולריים היום, תוך שמירה על ביצועים גבוהים הן ממרחק גבוה והן ממרחק נמוך" צוטט מנכ"ל החברה, ינון ברכה. "אנו חוזים ש-Capri תוכל להוסיף חיישני עומק ואינטראקטיביות למספר רב של מכשירם ושווקים, תוך יצירת מהפכה בממשק משתמש ושימושיות בדרכים אותן אף אחד לא יכול היה לדמיין עד עכשיו"

בתערוכת CES, שתתקיים בתחילת חודש ינואר, תציג פריימסנס את Capri לאנשי תעשיית הטכנולוגיה הצרכנית. . בו בזמן, יש לזכור כי פריימסנס לא מייצרת מוצרי קצה בעצמה, כי אם מפתחת טכנולוגיה אותה היא מוכנה למכור ליצרנים. וכך, לא ברור מתי נראה את מוצרי Capri הראשונים מגיעים לשוק.

נזכיר כי הטכנולוגיה אותה פיתחה Primesense היא חלק מתחום שמטרתו לאפשר זיהוי תנועה בצורה טובה מספיק כדי לתרגם את התנועות לפקודות. המוצר הבולט ביותר בתחום הזה כיום הוא Kinect של מיקרוסופט – בקר לאקס-בוקס 360 שמאפשר לשלוט במשחקים באמצעות הגוף. ובו, כאמור, משולבת הטכנולוגיה של פריימסנס.


עוד בנושא:

- CES 2012: היה שלום, שלט רחוק - ברוך הבא, ממשק טבעי

  • עוד באותו נושא:
  • primesense

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully