וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס פותחת חשבונות בכוח

3.1.2013 / 12:34

כחלק מהניסיון להטמיע את הרשת החברתית שלה, פותחת גוגל אוטומטית חשבון ב'גוגל פלוס' למי שנרשם לשירותיה השונים

לא רוצים חשבון ברשת החברתית גוגל פלוס? גוגל לא ממש שואלת אתכם. כחלק מהניסיון האגרסיבי של החברה להפוך את מתחרת הפייסבוק מטעמה לרשת חברתית פעילה באמת - היא יוצרת חשבון אוטומטי בה לכל מי שנרשם לאחד משירותיה האחרים. כלומר: אם פתחתם, למשל, חשבון ג'ימייל או יוטיוב חדש - יש לכם גם חשבון גוגל פלוס חדש. חשבון זה יכול לאפשר לאתר אתכם ברשת על ידי חיפוש שמכם (אם כי ניתן להגדיר שעמוד הגוגל פלוס שלכם לא יופיע בתוצאות החיפוש).

לפי דיווח של הוול סטריט ז'ורנל, הצעד הזה מגיע מטעמו של מנכ"ל גוגל לארי פייג', בין השאר כדי לאפשר לגוגל לקבל מידע הקושר בין חשבונות המשתמשים לזהותם האמיתית - מידע שישפר את יכולות החברה להתאים להם פרסומות. בעוד פיייסבוק יודעת את שמם האמיתי של משתמשיה, את הפעילות שלהם ותחומי העניין שלהם וגם מי חבריהם - גוגל לא מקבלת מספיק מידע כזה משירותיה האחרים.

לכן בחודשים האחרונים ניסתה גוגל לשלב את גוגל פלוס בפעולות לקוחותיה בצורות שונות. בין השאר היא החלה לדרוש ממשתמשים המעוניינים לפרסם ביקורת מסעדות או עסקים אחרים - להשתמש בחשבון הגוגל פלוס שלהם. לינקים לגוגל פלוס גם מופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל.

ברדלי הורוביץ', סגן נשיא בגוגל, אמר לוול סטריט ז'ורנל שהאינטגרציה בין שירותי גוגל לרשת החברתית שלה רק תלך ותתחזק. "גוגל פלוס זה גוגל. נקודות הכניסה לגוגל פלוס הן רבות והאינטגרציה מתחזקת מדי יום". לדברי החברה, פעולות אלו העלו את השימוש בגוגל פלוס, וכיום יש לה 235 מיליון משתמשים פעילים, לעומת 150 מיליון בחודש יוני האחרון. לפייסבוק יש כיום יותר ממיליארד משתמשים רשומים, שלפי מחקר שנערך לפני כשנה מבלים באתר כ-400 דקות בחודש בממוצע - לעומת 3 דקות בלבד שמבלים בגוגל פלוס משתמשיו.


עוד בנושא:

- ממשק חדש לגוגל פלוס
- סגן נשיא בגוגל: ”תוך שנה נדע אם גוגל פלוס הצליחה”
- גוגל משנה את החיפוש: מוסיפה תוצאות מגוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully