וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לאוויר Mega - אתר האחסון החדש של קים דוטקום

20.1.2013 / 10:52

קים דוטקום השיק בסוף השבוע את התחליף למגה אפלואד: מגה, אתר אחסון קבצים מוצפן בו רק למשתמשים יש גישה לתוכן

קים דוטקום חוזר לעשות צרות. המייסד של אתר מגה אפלואד, שהורד בשנה שעברה, השיק בסוף השבוע את האתר החדש שלו, עליו עבד בחודשים האחרונים: mega.co.nz - בדיוק ביום השנה לפשיטה על אחוזתו וסגירת האתר הקודם. מדובר באתר שיתוף ואיחסון קבצים הכולל הצפנה - שאמורה לשמור על פרטיות המשתמשים. קים דוטקום דיווח בחשבון הטוויטר שלו ששעתיים לאחר השקת השירות נרשמו אליו כבר 250,000 איש והשרת עובד על תפוקה מלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיתוג חדש של "חברת הפרטיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיתוג של האתר החדש הוא "חברת הפרטיות". כל הקבצים במגה מוצפנים בקידוד של 2048 ביט וב"הצפנה סימטרית" בה המשתמש הוא היחיד היכול להשתמש בהצפנה ובקידוד. כך מפעיל האתר לא יכול להיות מואשם בכך שאיחסן קבצים עליהם חלים זכויות יוצרים - זאת מכיוון שטכנית אינו יכול לדעת מה תוכנם של הקבצים המועלים לשירות. כדי לבטח את החברה עוד יותר - בתנאי השימוש של השירות כתוב במפורש שאין להעלות אליו חומרים בעלי זכויות יוצרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק למשתמש יש גישה לתוכן הקבצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגה פונה גם למפתחים - להם הוא מציע ממשק פיתוח שיכול לשמש אותם לפיתוח אפליקציות המתממשקות לשירות החדש. למשתמשיו מציע האתר ארבע חבילות שימוש: חבילה חינמית מספקת 50 ג'יגה לאחסון. חבילה במחיר של 9.99 יורו לחודש (כ-50 ש"ח) כוללת 500 מגה לאחסון ושימוש ב-1 טרה של תעבורה. חבילה במחיר 19.99 יורו כוללת שני טרה לאחסון ו-4 טרה של תעבורה. וחבילה במחיר של 29.99 יורו כוללת 4 טרה של אחסון ו-8 טרה של תעבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבילות שונות במחירים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully