וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים אחרונים של חסד למסנג'ר

15.3.2013 / 7:00

תוכנת השיחות מסנג'ר מבית מיקרוסופט הייתה אמורה להפסיק לפעול החל מהיום, ולהיות מוחלפת על ידי שירות סקייפ, אולם קיבלה הארכה

שירות המסנג'ר קיבל ימים אחרונים של חסד: מעט יותר מחודשיים לאחר שהודיעה על כך רשמית - הייתה אמורה להשבית היום (ו') מיקרוסופט את אפליקציית השיחות שלה, שיכולותיה הוטמעו בשירות 'סקייפ' שלה. אולם ברגע האחרון הודיעו במיקרוסופט כי ההשבתה הסופית תתקיים רק ב-8 באפריל בכדי "לתת ללקוחות יותר זמן הלתארגן"

משתמשי מסנג'ר שעדיין לא עשו את השדרוג צריכים להוריד את סקייפ מהכתובת הזאת, להתקינה, ובמסך הפתיחה להזין את פרטי ההתחברות שלהם במסנג'ר. המערכת אמורה לזהות שמדובר במשתמש "מהגר", ולספק לו את רשימת אנשי הקשר שלו מהתוכנה המנוחה.

בתחילת נובמבר 2012 נפוצו שמועות שמיקרוסופט מתכוננת לבטל את המסנג'ר ולהחליפו בסקייפ. יומיים לאחר מכן מסרה מיקרוסופט באופן רשמי שאכן כך יהיה, ובינואר השנה נתנה את התאריך הסופי, שהוא כאמור - היום. במהלך זה מקריבה מיקרוסופט את המסנג'ר - שסובל בשנים האחרונות מירידה עקבית במספר משתמשיו, לטובת זריקת מרץ לסקייפ - התוכנה אותה קנתה בסכום עתק של 8.5 מיליארד דולר ושעליה היא מהמרת. כך תהפוך סקייפ מתוכנה שעיקר מהותה הוא שיחות אודיו/וידאו דרך הרשת לכזו בה יש גם דגש על שיחות טקסט - פיצ'ר שכבר קיים בסקייפ, אך לא נחשב מרכזי בו.

להורדת סקייפ


עוד בנושא:

- המסנג'ר יוחלף בסקייפ ב-15 במרץ
- רשמית: מיקרוסופט תבטל את מסנג'ר לטובת סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully