וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: פייסבוק עושה שינוי בעיצוב

14.3.2013 / 11:06

בעקבות הפיד החדש, גם הטיימליין של פייסבוק מתעדכן. מה הפעם? מעבר משני טורים לטור אחד בטיימליין והצגת סטטוסים ופוסטים יוצגו בצד ימין

פחות משבוע עבר מאז שפייסבוק הודיעה על השינוי הדרמטי בפיד וכבר מגיע שינוי נוסף – הפעם בטיימליין. אז מה השינוי? מעבר משני טורים לטור אחד. הסטטוסים והפוסטים שלכם יוצגו מימין ואילו בטור השמאלי יוצגו רק עדכונים מאפליקציות.

על פי הדיווח של mashable, השינוי בטיימליין יהיה זהה למה שניתן לראות כבר הניסוי שעורכת פייסבוק בטיימליין בן טור אחד בניו זילנד כבר מספר חודשים. כפי שנראה שם, הניווט של הטיימליין החדש יחליף מקום עם המודעות שנמצאות כרגע נמצאות בצד ימין למעלה. המידע האישי של הגולש (ה-About) יקבל מקום חדש משלו מתחת לתמונת המשתמש ואילו שם המשתמש שלכם יעלה מעט למעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה יראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גורמים בפייסבוק, עם השינוי במראה, יהיה ניתן לשפר את מראה המידע האישי שלכם, ולצרף שם את ההעדפות שלכם במוזיקה, סרטים, ספרים וטלוויזיה בצורת אפליקציות שיהיה במקום בולט לצד התמונות שלכם ורשימת החברים.
למה מגיע השינוי? ככל הנראה בעקבות תלונות מצד משתמשי פייסבוק רבים על קושי שקיים כרגע לעקוב אחרי סדר האירועים והפרסומים בטיימליין כפי שהוא כיום. המראה החדש יושק בהדרגה בשבועות הקרובים.

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully