וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מעתיקה מטוויטר את הכלי הכי מעצבן

17.3.2013 / 13:54

על פי דויווחים, בפייסבוק רוצים לגנוב את אחת מהתכונות הפופולריות ביותר של מתחרתה, טוויטר - ההאשטאג, שנחשבת לאחת מהתכונות המעצבנות ברשת

העידכןנים בפיד של פייסבוק מעצבנים אתכם? עוד לא ראיתם כלום. על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם עומדת לאמץ אליה את אחד מהמאפיינים המעיקים ביותר של טוויטר וזה שזוכה לחיבוק הגדול ביותר של הרשתות המסחריות – ההאשטאג.

כיום, משתמשי טוויטר (וגם אינסטגרם וגוגל פלוס) יכולים להוסיף האשטאג (המסומן על ידי סולמית, #) לתוך ציוצים בכדי לשייך את הציוץ לנושא או קבוצת ציוצים מסוימת. משתמשים אז יכולים לראות את כל הציוצים עם אותו האשטאג. על פי הדיווח, גם בפייסבוק מעוניינים לשלב אצלם את תכונה דומה, כאשר משתמשים יוכלו להוסיף תגיות נושאים לעדכוני סטטוס חדשים, ואז לחפש, להציג ולקרוא עדכונים דומים עם אותו תגית.

"בבקשה לא", מתחננים בבלוג " Business Insider" לאחר שהחדשות פורסמו. הסיבה לכך היא שלמרות השימוש הנרחב בהאשטאג בטוויטר, התכונה נחשבת ללא פופלארית, כיוון שהיא אומצה לחולטין על ידי הרשתות המסחריות, לאחר ש"אמריקן אקספרס" יצרה דרך שבה בעלי הכרטיס יכולים לבצע רכישות באמצעות האשטאג. השימוש בהאש טאג מאפשר גם למנהלי הרשת לדעת מהם הנושאים המובילים והמעניינים ביותר בכל רגע נתון, ואז למכור על בסיס מידע זה פרסומות ומילות חיפוש למפרסמים. במחקר שנערך בקרב משתמשי טוויטר נמצא כי "שימוש יתר בהאשטאג" מפחית משמעותית את הרצון לעקוב אחרי משתמש. בקרוב בפייסבוק?

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully