וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג אישרה: אנחנו מפתחים שעון חכם

19.3.2013 / 15:04

אחרי הדיווחים על השעון החכם של אפל, סמסונג הודיעה רשמית כי היא כבר עובדת על פיתוח מוצר דומה, אך לא פירטה מה יהיה בו

הקרב על השעון החכם מתחמם. אחרי אפל, גם סמסונג הודיעה כי היא עובדת על פיתוח של שעון חכם – כך אמר לי יאנג הי, סגן נשיא החברה למגזין "בלומברג". "אנחנו מכינים מוצרים עתידניים, והשעון הוא ללא ספק אחד מהם", אמר והוסיף כי בין סמסונג לבין אפל "העניין כרגע הוא מי יהיה הראשון שייצא איתו לשוק, בכדי שהצרכנים יוכלו להשתמש בו".

הי לא הוסיף פרטים נוספים על המראה של השעון החכם, איזה פונקציות יהיו בו או מתי הוא צפוי לצאת לשוק, אבל כי ציין כי חברה דרום קוריאנית עובדת על המוצר כבר "במשך תקופה". לחברת סמוסנג כבר יש פטנטים רשומים על טכנולוגיית שעון יד חכם למעלה מעשור, כמו גם מספר סוגים של עיצובי טלפון לביש. למעשה, סמסונג כבר ייצרה מספר מוצרים כאלה, למשל ה-S9110, סמטרפון בצורה של שעון, ששווק ב-2009. כברר בשנת 1999 סמסונג הציגה את השעון/טלפון הראשון עוד לפני שיצא הסמרטפון.

לפני כחודש דווח בלוג הטכנולוגיה של הניו-יורק טיימס כי אפל בוחנת בימים אלה שעון יד עשוי זכוכית קמורה שיעבוד על מערכת ההפעלה iOS (המפעילה את האייפון, האייפוד והאייפד), וכי היא מאמינה שהיא יכולה להיבדל ממתחריה בתחום זה בהתבסס על הבנתה בהנדסת אנוש. אין זו השמועה הראשונה בנושא: בסוף 2012 דיווח אתר גאדג'טים סיני שאפל החלה לפתח שעון יד עם מסך בגודל 1.5 אינץ', התומך בקישוריות בלוטות'. ידוע גם כי בוב מנספילד, סגן נשיא טכנולוגיות באפל מעוניין במיוחד בתחום הטכנולוגיה הלבישה ומסוקרן ממוצרים המתחברים לאייפון דרך בלוטות' ומעבירים מידע בין הגוף לטלפון. בנוסף, הדור השישי של נגד האייפוד נאנו עוצב כך שיוכל גם להיענד על הזרוע, ואף יוצרו עבורו רצועות מיוחדות.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully