וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שובך ציפורה נחמדת

פלאפי בירד חוזרת לחנויות בקרוב כדי לאכול לנו את כל הזמן הפנוי. סוני בעקבות נטפליקס, תפיק סדרת טלויזיה לפליסטיישן, ואתר פורנו נקמה מקבל את מה שמגיע לו

סדרת טלוויזיה של פלייסטיישן

בית הקלפים עונה 2. נטפליקס,
סוני בעקבות נטפליקס. רק שלא תהיה סדרה אוברייטד ומיותרת כמו בית הקלפים/נטפליקס

סוני מפתחת סדרות טלוויזיה מקוריות להפצה בפלייסטיישן. לפי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", הסדרה הראשונה שתראה אור במסגרת הזו תיקרא “Powers”, וזו תעסוק בחקירה של פשעים בהם מעורבים גורמים עם כוחות על-טבעיים. הסדרה תהיה זמינה למשתמשים דרך הקונסולה של סוני. בכך תצטרף סוני לנטפליקס, שירות הזרמת תכני הווידאו, שהפיק בעצמו את הסדרה המדוברת "בית הקלפים".

אחרי שאתמול חשפה סוני קסדת מציאות מדומה לפליסטיישן 4 נראה שהיא עומדת במילתה ומתרחבת לתחומים שאינם רק משחקים.

חוזרת לעוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב החיים יגמרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק הפופולרי פלאפי בירד, שהוסר בחודש שעבר מחנויות האפליקציות, יחזור בקרוב לאפסטור. מפתח המשחק הצהיר שיחזיר אותו לחיים, אולם לא נקב במועד. בהיעדרו, נהנו מההצלחה חיקויים רבים של המשחק. בינהם גם אחד של יוצר ישראלי שעשה חיקוי פלאפי בירד עם מיילי סיירוס ששה במקומות הראשונים זמן ארוך יחסית ואף זכה לשמוע מעורכי הדין שלה.

בזמן שעבר הטירוף סביב החיקויים נרגע מעט. וכרגע באפ-סטור האמריקאי החיקוי פלאפי בירד במקום הגבוה ביותר שייך לישראלי נוסף, כפיר שנדלהיים, שנמצא במקום השביעי המרשים.

משחק אחר שזוכה להצלחה נוספת בימים אלו ברשת הוא 2048 שלו כבר מכורים רבים. נעדכן שאתמול יצאה האפליקציה של המשחק, אם כי כמה גולשים כבר דיווחו שהיא מעט מקרטעת. נסו גם את הגרסה המקורית threes!.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עדכון לחיפוש גוגל באנדרואיד

חיפוש קולי בגוגל אנדרואיד. ניר גלסקי, מערכת וואלה!
הדגמה לחיפוש מתוך הסרטון שהכנו עבורכם בלינק למטה/מערכת וואלה!, ניר גלסקי

עדכון חדש לחיפוש של גוגל באנדרואיד מאפשר לצלם תמונות וסרטונים ישירות ממנו. משתמשים יכולים לעשות זאת כעת באמצעות פקודות קוליות. בית ההפקות "צילום וירטיקאלי" של וואלה! TECH גאה להביא לכם הדגמה חיה לעדכון כפי שצולמה במשרדנו הבוקר. לחצו לצפייה. לא נגענו.

מייקרוסופט דולפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדליף פרטים מחלונות 8/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובד לשעבר במיקרוסופט מואשם בהפצת סודות מסחריים. העובד, אלכס קיבקאלו, העביר נתונים לבלוגר טכנולוגיה צרפתי – שלפי התביעה מפרסם פרטים מוקדמים כמו סקרין-שוטים של תוכנות – בעת עבודתו במיקרוסופט, כך דווח ב-Cnet. קיבקאלו נעצר ביום רביעי שעבר, ונטען נגדו שהעביר סודות הנוגעים למערכת ההפעלה חלונות 8.

נקמה בפורנו נקמה

סקס. ShutterStock
תמונה שעלתה ביוקר/ShutterStock

בעלי אתר מהסוג של "פורנו נקמה" חויב לשלם לצעירה מאוהיו 385 אלף דולר על פרסום תמונות שלה בהיותה קטינה. הצעירה תבעה את בעלי האתר You Got Posted יחד עם אביה בגין פרסום תמונות עירום שלה בהיותה בת 16, ובית משפט בארה"ב קבע שעליהם לשלם את הסכום, בין השאר בגין הפצת פורנוגרפיית ילדים.

פורנו נקמה הינה תופעה בה גולשים מתנקמים בבני זוגם על ידי פרסום סרטוני סקס או תמונות עירום שלהם. ויש כבר מי שמתנגד לכך. עוד פרטים על הנושא ניתן למצוא בכתבה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully