וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תאלץ אתכם להשתמש במסנג'ר

וגם: נעליים חכמות לעיוורים ואפליקציה מתחרה לסנאפצ'ט. חדשות הטק

מעכשיו - רק מסנג'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו לא תוכלו לחמוק מהמסנג'ר: פייסבוק הודיעה כי השלימה את המעבר באפליקציית המובייל משימוש בפיצ'ר ההודעות לאפליקציית המסנג'ר הנפרדת. המשמעות היא שהחברה מכריחה כעת את משתמשי אפליקציית פייסבוק ברחבי העולם להתכתב עם חבריהם דרך המסנג'ר. כוונתה זו של פייסבוק דווחה לראשונה באפריל, אז ניסתה את ההעברה הכפויה על משתמשים באירופה. בהודעה ששלחה פייסבוק, נימקה את המהלך בטענה שמצאה כי אנשים מקבלים תגובות להודעות במסנג'ר מהר יותר ב-20% מאשר באפליקציית פייסבוק.

בולט: ה"סנאפצ'ט" של אינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית בולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינסטגרם השיקה אתמול את הגרסה שלה לסנאפצ'ט: האפליקציה העצמאית Bolt, המאפשרת שיתוף תמונות וסרטונים קצרים עם חברים ואנשי קשר. לעת עתה האפליקציה זמינה להורדה בשלוש מדינות בלבד: ניו זילנד, סינגפור ודרום אפריקה. המסרים שמועברים דרך האפליקציה נמחקים מהשרתים לאחר 30 יום (אלא אם נמחקו קודם לכן על-ידי המשתמש), וניתן גם לבטל שליחה של הודעה באמצעות ניעור המכשיר. יש לציין כי בעלת השליטה באינסטגרם, פייסבוק, כבר מחזיקה בתאומת-סנאפצ'ט משלה, סלינגשוט, אותה השיקה בחודש שעבר.

אופס, יש שם משפט שלא מסתיים. הנה תיקון לפסקה:
עוד בימים שקדמו להשקתה נודע כי האפליקציה הצעירה כבר נתקלת בבעיות משפטיות: אנדרו בנטון, שפיתח אפליקציה בעלת אותו שם – Bolt, קרא לאינסטגרם לבחור בשם חלופי ואיים במרומז בתביעה. האפליקציה של בנטון מחליפה את תוכנת החיוג לאנשי הקשר בטלפון שמוטמעת במכשירי אנדרואיד. במכתב שכתב לאנשי אינסטגרם בבלוג הרשמי שבאתר האפליקציה, טען כי משתמשים פנו אליו בשאלה האם הם נרכשו על-ידי אינסטגרם ופייסבוק או מספקים את הטכנולוגיה לשירות החדש. "אנחנו לא מעוניינים לפתוח בקרב משפטי סביב זה", איים בנטון, והפצרתו באינסטגרם להשיק את האפליקציה תחת שם חלופי לא נענתה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Are you ready, boots?

הנעליים שבאמת יקחו אתכם לאן שאתם צריכים להגיע: מוצר חדש של חברת סטארט-אפ הודית מציע "נעליים חכמות" המיועדות לעיוורים. הנעליים המכונות Lechal כוללות חיישני GPS וינווטו את הולך הרגל לאחר שיבטא פקודה קולית בהינדי: "קח אותי לשם", לפי Mashable . ניתן להזמין את המוצר – הכולל גם מטען ואפליקציה – במחיר שבין 100 דולר ל-150 דולר.

אין יותר מתנות בפייסבוק

מתנות משוייך. ShutterStock
מתנות משוייך/ShutterStock

פייסבוק מבטלת את פיצ'ר המתנות Gifts, שבמסגרתו יכלו משתמשים לרכוש מתנות לחבריהם. עם השקת הפיצ'ר ב-2012 ניתן היה לרכוש במתנה מוצרים פיזיים משורה של קמעונאים, אולם במהרה התכווץ השירות לרכישה של שוברי מתנה ברשתות בלבד. כעת פייסבוק סוגרת אותו לחלוטין ב-12 באוגוסט, ולפי הדיווח בטק-קראנץ', תתמקד בדרכים אחרות לנצל את המרחב הגדול שהיא שולטת עליו למסחר מקוון, כמו כפתור Buy.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully