וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר אייפון 6 עלה באש - ושרף את רגלו של בעליו

21.10.2014 / 16:06

פיליפ לטשר מארה"ב נשא את האייפון 6 החדש שלו בכיס מכנסיו, וכשמעד עליו - המכשיר התעקם ועלה באש, שרף את בגדיו וגרם לכווייה ברגלו

צילום מסך

אחרי פרשיית "בנדגייט", במסגרתה התגלה כי מכשירי האייפון 6 פלוס מתעקמים בכיס, מגיע דיווח קצת יותר מדאיג על האייפון החדש. בחור בשם פיליפ לטשר מארה"ב דיווח בבלוג שלו כי מכשיר האייפון 6 התעקם ועלה באש בתוך הכיס שלו, והוא נכווה ברגלו - כשהוא מספיק לתעד בווידיאו את המכשיר לאחר שהאש כובתה ונשפך עליה קרח.

לדבריו של לטשר, הוא נסע על ריקשת-אופניים עם אשתו ובנו בן ה-7 כשמכשיר אייפון 6 טמון בכיס מכנסי הג'ינס שלו. בשלב מסוים, הריקשה נתקלה במכשול בדרך, היטלטלה ונטתה באלכסון הצידה, כשלטשר כמעט נופל מתוכה. בתוך כך נמעך האייפון שבכיסו, ולטשר חש לפתע צריבה ברגלו. מתוך הכיס עלה עשן. הוא תפס במכשיר והשליך אותו על הרצפה ושפך עליו קרח, וגם על רגלו שעדיין העלתה עשן. התברר כי האייפון חרך חור במכנסי הג'ינס ובתחתוני הבוקסר של לטשר, עד שהגיע לעור עצמו. בבלוג מופיעות תמונות של הכוויות כמו גם של המכשיר השרוף. "זו הייתה חווייה סוריאליסטית", כתב לטשר.

מגזין האינדיפנדנט, שדיווח על סיפורו של לטשר, פנה לחברת אפל בבקשת תגובה, אך זו לא התקבלה.

בשנתיים האחרונות פורסמו מקרים רבים של סמארטפונים בוערים. כולל מכשיר אייפון 5C שהתפוצץ בתוך כיסה של תלמידה בת 14 באמצע השיעור, אייפון 5 שעלה בלהבות באמצע טיסה וגולש שמכשיר הגלקסי S4 שלו עלה באש בזמן ההטענה וסמסונג ניסתה להשתיק את תלונתו. זהו המקרה הראשון שבו מדווח על תקלה מסוג זה במכשיר אייפון 6.

אייפון 6 עולה באש. יוטיוב, צילום מסך
אייפון 6 עולה באש/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully