וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ תתרגם לכם שיחות

4.11.2014 / 13:41

שירות חדש של מיקרוסופט מציע תרגום סימולטני במקביל השיחה וגם: ג'ימייל מאפשרת חיבור למיילים מחשבונות אחרים. חדשות הטק

צילום מסך

סקייפ תאפשר תרגום סימולטני לבעלי ווינדוס 8.1

מיקרוסופט ממשיכה לחדש. לאחר שהציגה את צמיד הבריאות שלה בתחילת השבוע, דווח אתמול בבלוג של סקייפ על האפשרות להירשם לשירות של תרגום סימולטני לשיחות וידיאו בסקייפ. בפשטות, אתם מדברים בשפה אחת ותרגום המילים שלכם יוצא בשפה אחרת בצד השני בטקסט ובסאונד.

השירות החדש יציע כ-45 שפות בהשקה הראשונית ומיקרוסופט מבטיחה להוסיף עוד בהמשך. עברית לא צפויה להיכלל בשלב הראשון, אך ישנה אפשרות להציע לה עוד פיצ'רים ועוד שפות באתר הרישמי.

הפיצ'ר פתוח כעת רק לבעלי ווינדוס 8.1 ל-PC או לטאבלטים והוא ינתן בהרשמה מוקדמת בלינק הבא. החברה ממליצה להירשם כבר היום למי שזכאי כיוון שהשירות החדש כנראה ישוחרר לפי התור בשבועות הקרובים.

גרסה חדשה לאפליקציית ג'ימייל

גוגל משחררת לגוגל פליי את גרסא 5.0 של אפליקציית Gmail.
זמינה להורדה בחינם. באופן די אירוני הפיצ'ר הכי מעניין באפליקציה החדשה הוא האפשרות להוסיף אליה חשבונות מיילים שהם לא Gmail כמו Outlook, Yahoo ואפילו וואלה! מייל.

האפליקציה החדשה מציגה את עיצוב ה"חומרים" החדש של גרסת לוליפופ, עם אנימציות פשוטות יותר וגישה מהירה יותר ליצירת מיילים חדש ואפשרות נוחה יותר להשיב לנמענים. העיצוב מזכיר לא במעט את ה-Inbox החדשה וניתן להורידו כבר עכשיו מן החנות של אנדרואיד. הפיצ'רים החדשים עתידיים להגיע גם ל-iOS בהמשך.

עוד באותו נושא

האפליקציה שתסדר לכם את המיילים

לכתבה המלאה

והם עובדים גם על לוח שנה חדש

גוגל מעדכנת את הקלנדר שלה. העדכון עדיין לא נמצא בחנות הפליי, ויגיע בשבועות הקרובים. כפי שניתן לראות בסרטון, העיצוב שטוח יותר עם הצללות כמו בלוליפופ ואנימציות לכל מחווה או לחיצה שעושים. בפוסט בבלוג הרשמי של ג'ימייל דווח, שגוגל לא שוכחת את האייפון וגרסא ייעודית עתידה לצאת גם עבורו.

משתמשי מובייל, התגעגעתם לאקספלורר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא התגעגענו אז באת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט מציעה כעת את האפשרות להתנסות עם גרסאות ההדגמה של הדפדפן המוכר שלה על מכשירים ניידים. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם לשירות דרך האתר הרישמי
להוריד את האפליקציה של Microsoft Remote Desktop לאייפון, לאנדרואיד (ואפשר גם לווינדוס), וניתן להתנסות
בגרסאות ניסוי של אקספלורר הישר מהנייד על מחשב מרוחק.

מעבר לשאלה "למה שנרצה לעשות את זה", חשוב לציין שמדובר בגרסאות התנסות לא סופיות ועלולים לצוץ לא מעט באגים (בנוסף לבאגים הרגילים), כמו כן כל סשן פתוח ל-60 דקות בלבד בכדי לא להעמיס על השרתים.

אקספלורר בנייד זאת לא בשורה, אך ישנים אתרים, כמו אתרי ממשלה בארץ, שאפשר להיכנס אליהם רק דרך האקספלורר, אז יתכן שיש לזה מספר יתרונות. כרגע השירות מאוד בוסרי והניווט מאוד מסורבל. מניסיון שלנו במכשיר האייפון וניתן לעבוד רק במצב אופקי ונתקלנו בהודעת שגיאה.

הודעת שגיאה של אקספלורר לאייפון באתר וואלה. אור קורץ, צילום מסך
וואלה באקספלורר דרך אייפון. עדיין בוסר./צילום מסך, אור קורץ
  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully