וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי החדש יהיה שקוף, עגול ועם שלושה מסכים?

26.2.2015 / 11:48

סמסונג חושפת תמונות הזויות של הגלקסי החדש, אפל נופלת למלכודת של טרול ומחוייבת לשלם לו מאות מיליוני דולרים וסוני מדליפה את הטאבלט החדש. חדשות הטק

סמסונג מפרסמת תמונות פיקטיביות של מכשיר גלקסי החדש. samsung.com, אתר רשמי
הגלקסי החדש? מתוך האתר של סמסונג, samsung.com/אתר רשמי, samsung.com

אפשר להגיד הרבה דברים על סמסונג, אבל היא יודעת ליהנות ולקחת דברים ברוח טובה. השקת הגלקסי הבא מתקרבת בצעדי ענק, ולמרות שרוב הפרטים כבר דלפו עדיין יש אתרים שמנסים לנחש איך ייראה ויתנהג המכשיר.

לכן החליטה החברה להשתעשע קצת עם השמועות. באתר הרשמי של סמסונג עלה רצף של תמונות, כביכול של הגלקסי החדש, כשהוא מעוצב באופן מוגזם על פי השמועות שנפוצו עליו. למשל, השמועה ש"הגלקסי החדש יהיה כולו מזכוכית" מופיעה לצד תמונה של מכשיר שקוף לחלוטין. שמועה נוספת מספרת: "הגלקסי החדש יכיל רמקולים קדמיים", לצד תמונה של מכשיר אליפטי בצורתו שמצדדיו נפרשים שני רמקולים גדולים.

בסוף רצף התמונות המוזרות מופיע טיימר שסופר את הימים עד להשקה הרשמית, אותה ניתן יהיה לראות בערוץ היוטיוב של החברה בשידור חי. גם אם זה ברור שהבדיחה של סמסונג על השמועות נועדה לקדם עוד קצת את החברה ואת ההייפ סביב המכשיר, עדיין נחמד לראות חברה עם חוש הומור בריא שכזה, ומה שבטוח - זה עדיף על הראפ המביך של HTC.

סוני מדליפה תמונה של הטאבלט Z4

סוני חושפת תמונה של טאבלט Z4. Xperia blog, אתר רשמי
מתוך האתר Xperia blog/אתר רשמי, Xperia blog

כמו שדיווחנו לפני מספר ימים, ההדלפות לקראת ה-MWC 2015 הולכות ומתרבות. גם סוני לא מתאפקת וחושפת טאבלט דק במיוחד באפליקציית Xperia Lounge שלה.
האתר Engadget מספר שלפי ההדלפה, המכשיר יכיל מסך ברזולוציה 2K, אך הפרטים הנוספים של החומרה שלו הם יותר מעורפלים ורק מרמזים על מה שעתיד לבוא עם סופרלטיבים כמו: "מעבד מהיר מאוד" ו-"ביצועי סוללה מרשימים". הטאבלט ייקרא, כמה מפתיע: Z4 Tablet, וסוני תציג אותו ב-3 למרץ. ראוי לציין שאפליקציית Xperia Lounge הדליפה פרטים על סוני בעבר, וכאשר סוני גילתה את ההדלפה היא הסירה מיד את התמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אפל נופלת למלכודת של טרול פטנטים

אפל, טים קוק, אייפון 6, apple watch, שעון חכם. AP
מנכ"ל אפל טים קוק/AP

"טרול פטנטים" הוא כינוי לאדם או חברה שרוכשת פטנטים לא לצרכים אישיים או מסחריים, אלא רק כדי לתבוע חברות אחרות על הפרתם. ועכשיו, חברת אפל נפלה ברשת של אחד מהם.

לפי הדיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, אפל הפסידה במשפט לחברת Smartflash בדיון על פטנטים של שימוש באיכסון וניהול תשלומים באייטונס. החברה דורשת מאפל רווחים שהיא עשתה מכל המכשירים שהייתה להם גישה לאייטונס כמו המק, האייפון והאייפד. והיא טוענת שאפל הפרה במתכוון את הפטנטים שלה. לדבריה המנהלים באפל ידעו שהם מפרים את הפטנט כי הם עברו תדרוך על כך לפני יותר מעשור.

אפל תערער על המשפט, ו-Smartflash הטרולית כבר מטרגטת את החברה הבאה, סמסונג.

מכשיר ה-LG G Flex 2 מתחיל את סבב ההשקה שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-LG G Flex 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום הכריזה LG באתר הרשמי שלה שהיא מתחילה בהשקת מכשיר ה-G Flex 2 ברחבי העולם. תחילה המכשיר ישווק אצל מפעילות נבחרות בארה"ב, הונג קונג, סינגפור צרפת גרמניה ובריטניה, ולאחר מכן הוא ישווק במדינות נוספות באירופה ובאסיה, ביניהן גם ישראל.

מכשיר ה-G Flex 2 הוא ממשיך דרכו של הדור הקודם, שמאופיין במסך מעוקל במקצת. הדגם הנוכחי מכיל מסך קטן יותר בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית FHD המתאפיין במסגרת דקה יותר ומרגיש נוח ביד. המכשיר הוא בין המכשירים הראשונים שיפעלו על מעבד הסנאפדרגון 810 החדש של קוולאקום, כאשר סדרת מכשירי הגלקסי יפסחו על מעבדים אלו עקב בעיית התחממות.

העיתוי הוא לא מקרי, כאשר השמועות מספרות שה-G4 כנראה לא יוצג בברצלונה בכנס המובייל העולמי השנה אלא באירוע נפרד, LG מנסה להפנות את אור הזרקורים אליה רגע לפני שסמסונג ו-HTC חוטפות אותו עם הגלקסי הבא וה-One M9. לפי הדיווח המכשיר יושק בישראל בשבועות שאחרי הכנס בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully