וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הדור הבא של הסקטים

24.3.2015 / 6:01

מי צריך נעל עם גלגלים? ב-Sidewinding Circular Skates אתם מניחים את הרגליים בתוך הגלגלים עצמם. התוצאה נראית קצת עתידנית, קצת מלחיצה ומאוד כיפית

צילום מסך

הרבה זמן פנטזנו על ההאברבורד שירחף לתוך חיינו היישר מתוך הסרט "בחזרה לעתיד 2". אז כבר היה לנו הארבורד מזוייף ואחרי זמן קצר גם האברבורד אמיתי, ועכשיו מתברר שבזמן שהתאבסנו על הדור הבא של הסקטבורד - אנשים אחרים עבדו בכלל על הדור הבא של הסקטים.

ה-Sidewinding Circular Skates, סקטים מעגליים שפונים לצדדים בתרגום חופשי, פחות או יותר מספרים את כל הסיפור כבר בשם שלהם. לסקטים אין גלגלים - הם בעצמם הגלגלים, כשכף הרגל מונחת בתוכם. התנועה שלהם נוצרות כשמעבירים משקל מרגל לרגל, בדומה לסקטים (צפו בהדגמה בסרטון למעלה). אך כדי לנוע קדימה, על הנוסע לעמוד כשהוא פונה לצד - ובמובן הזה, הסקטים מזכירים יותר סקייטברד. אלא שה-Sidewinding Circular Skates גמישים יותר מסקייטבורד, שכן הם מאפשרים תנועה נפרדת לכל רגל ובכל זווית. בנוסף, עובי וקוטר הגלגלי מאפשר לסקטים להחליק בקלות גם על משטח של דשא או אדמה. אתר הטכנולוגיה CNET כינה אותו "הסקייטבורד הפוסט-מודרני".

אז איפה אפשר להשיג את הפוסט-מודרניזם הזה? היכנסו לאתר המכירה Hammacher Schlemmer, שמציע את הסקטים תמורת 100 דולר בלבד. קחו בחשבון שהשליטה בסקטים לא פשוטה כפי שהיא נראית בווידיאו למעלה: התנועות המנוגדות של הרגליים עלולות לגרום לחסרי הקורדינציה בינינו להתרסק, ולכן המוצר מגיע עם מוט מיוחד שמחבר בין שני הסקטים וכך למעשה הופך אותם לסקייטבורד "רגיל", כלומר עם תנועה אחידה, שעליו אפשר להתאמן בהתחלה (כמו גלגלי עזר על אופניים). איך עוצרים? הפיתרון שהאתר מציע נשמע פחות סימפטי: גוחנים קדימה ונועצים את הבהונות ברצפה. בהצלחה עם זה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully