וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מתיחות 1 באפריל ברשת

1.4.2015 / 11:11

גוגל מוסיפה את פקמן למפות, אפשר לחפש בגוגל הפוך, סמסונג מוציאה טלפון סכין והסטטוס של ביבי בפייסבוק שהרס את הבדיחה לגולשים הישראלים

אילוסטרציה. ShutterStock
גולשת בוואלה טק ונקרעת מהידיעות של אור קורץ/ShutterStock

האחד באפריל מגיע ואיתו ההטרלות, המתיחות והדיווחים המצחיקים של השנה. כל חדשה טכנולוגית שתשמעו היום צריך לקחת בערבון מוגבל. זו הסיבה שהידיעה על כפתור ההזמנה המהירה של אמזון, שהוכרז אתמול, מתקבל בעולם בספקנות. אגב גלישה לאתר אמזון תציג היום גרסת רטרו של האתר לכמה שניות בכניסה אליו.

זו גם הזדמנות לחברות השונות להציג גישה קלילה וחשיבה מחוץ לקופסה, ולהנות מהפרסום שהידיעות הפקטיביות שלהן מייצרות. שווה גם להציץ על המתיחות מלפני שנה, היו שם כמה הברקות. הנה הבולטות של 2015.

פקמן ברחובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: פקמן בבית וואלה עומד להתמודד עם האיום המגיע משדרות נורדאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה גוגל התחילה מוקדם. בשנה שעברה היא הציגה את הפאשרות לשחק פוקימונים על גבי המפות בשירות google maps והשנה אפשר לשחק פקמן מבוסס על הרחובות האמיתיים. כן אותו משחק שגדלנו עליו, במפות העיר בה גדלנו.

טיפ של מקצוענים, שווה לבחור עיר שבה הרחובות מקבילים ומצטלבים ולא רחובות מעוגלים כי אז קשה יותר לשלוט בדמות. ניתן לשחק כבר עכשיו על ידי לחיצה על סמן ה"פקמן" בתחתית המסך באתר הרשמי של גוגל מפות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גוגל נפל על הראש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין לו בעיה של ישור עברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מובילה את הקו של שימוש במוצרי החברה למטרות שעשוע. לאו דווקא כדי למתוח את הגולשים. כזה הוא הפיצ'ר שהם הוסיפו לכרום. משתמשים שיכנסו לדפדפן הכרום שלהם, ב-iOS או באנדרואיד יגלו הודעה קטנה למטה שקוראת להם לחלוק את תגובתם מהאתר. בלחיצה עליו נפתחת חלון מצלמה אמיתי וניתן לצלם "סלפי תגובה" לאתר.

ולחפש הפוך בגוגל כבר ניסיתם? תוכלו לנסות את זה בכתובת ההפוכה: https://com.google גם התוצאות יוצגו הפוכות. ובלחיצה על קישור בתוצאה זה יסתדר.

בנוסף, גוגל מציגה את mailbox תיבת דואר אמיתי מבית GMAIL. התיבה כוללת ממשק מגע מבוסס אנדרואיד והיא תשלח התראה מתי קיבלנו דואר אמיתי. פיצ'רים נוספים היא מניעת דואר ספאם על ידי חשמול זרים, ומיון פנימי של הדואר לפי תיקיות (בתוך התיבה). החברה מבטיחה שמדובר בתיבה ניידת שניתן לקחת אותה לכל מקום ומראה את המשתמש עוקר את התיבה הפיזית ולוקח אותה לפיקניק. לפי גוגל, הזמנות למוצר החדש פתוחות רק עד ה-2 באפריל.

העוזרת האישית החדשה: גוגל פנדה

גוגל יפן בהכרזה פקטיבית ומושקעת בוידאו על העוזרת האישית הכי חמודה: פנדה. הפנדה מבטלת את הצורך בחיפוש (הליבה של גוגל) אלא שואלים אותה שאלות והיא עונה.

היתרון של הפנדה כבובה פרוותית חמודה הוא שהיא נשברת פחות בקלות מסמארטפונים. די מזכיר את המוצר האמיתי של הברבי שמדברת עם ילדים.

סכין טלפון חכם מבית סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחתוך איתו ירקות ואצבעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהוצג המסך הקמור של סמסונג רבים הרימו גבה. במתיחת ה-1 באפריל שלה סמסונג לוקחת את ההרמה להנחת הזאת צעד אחד קדימה. הכירו את ה- Galaxy Blade Edge. סמארטפון חכם חד במיוחד שהמסך הקמור שלו משמש גם בתור סכין.

אם לא צחקתם מספיק, סמסונג לוקחת את עצמה ברצינות כאשר היא מבטיח זיהוי דם שיתקשר לשירותי מגן דוד אדום במקרה של פציעה ו-Knox שמזהה אצבעות למנוע זאת. הסכין גם משמש כתרמומטר לבדוק את טמפרטורת הבשר. יש לו גם ידית נשלפת לאחסון ונוחות מקסימלית.

אפליקציה שתמנע שבירת מסכים

מסך שבור, טלפון שבור, סלולרי שבור. ShutterStock
לא רעיון כזה רע/ShutterStock

מדובר באפליקציה שמזהה מתי המכשיר נמצא נפילה חופשית ומפעילה רטט מיוחד שמונע ממנו ליפול על המסך. בכל צחוק יש גם אמת ואפל באמת הגישה פטנט למשהו דומה, אך מדובר בחומרה חזקה יותר ורטט מותאם לפי מצב הטלפון בעת הנפילה.

האפליקציה הזו לא באמת קיימת אבל הם הצליחו להפיל בפח את ה-observer שלאחר מכן פרסמו התנצלות.

הסטטוס הפקטיבי של ביבי

בכדי להראות את רצינות כוונותיי לתיקון השסעים בחברה הישראלית, לאחר התנצלותי על אמירתי כי "אזרחים ערבים נוהרים לקלפיות" ער...

Posted by ‎Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל‎ on Tuesday, 31 March 2015

תסמכו על הישראלים שיצליחו להוציא את הכיף. אתמול סמוך לחצות פורסם סטטוס 1 באפריל מפרופיל פקטיבי המתחזה לבנימין נתניהו. הוא זכה לשיתופים רבים כאשר רבים מהגולשים לא הבחינו שמדובר בפרופיל מתחזה. הסטטוס הכריז על מיניו ראש הרשימה הערבית, חבר הכנסת איימן עודה לשר החינוך. כסוג של כפרה של ביבי על הכרזתו ערב הבחירות בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו בנוגע למצביעים הערבים. בסך הכל רעיון מעניין בעייני חלק מהגולשים.

הכתב הפוליטי של וואלה, עמרי נחמיאס, הביא את תגובת הליכוד: "היועץ המשפטי של תנועת הליכוד, עו"ד אבי הלוי, יבחן את האפשרויות המשפטיות העומדות בפני הליכוד וראש הממשלה על מנת למנוע ולטפל בתופעות של זיוף והתחזות לראש הממשלה בנימין נתניהו ברשת האינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט. ההנחייה באה בעקבות התגברות התופעה של דפי פייסבוק המתחזים להיות מטעמו של ראש הממשלה, המפרסמים תכנים מזוייפים כביכול בשמו של ראש הממשלה ומייחסים לו דברים שלא היו ולא נבראו".

מי שזיהה את האספקטים הלא מצחיקים שב-1 באפריל הוא הקומיקאי ג'ון אוליבר שסרטון ששיחר בבלעדיות לרשת כחלק מתוכניתו "Last Week Tonight", מסביר בהומור איך האנשים שמחכים ל-1 באפריל כדי למתוח את חבריהם הם בעצם חארות. מומלץ:

הסרטון של ג'ון אוליבר

Agri Birds

Get ready for the ultimate farming game on mobile - Agri Birds! Coming to app stores summer 2015.

Posted by Angry Birds on Wednesday, 1 April 2015

היכונו למשחק החקלאות הפקטיבי של אנגרי בירדס כפי שהוצג בעמוד הפייסבוק שלהם. בלי חזירים, עם מחוות ל-GTA, משחק הלבשה, עלילה יפנית ותחושת גניבה מפארמוויל. לא יצא בקיץ הקרוב.

לנצל את 1 באפריל למטרה טובה

אחד באפריל הוא יום בו החברות יכולות לצאת במבצעים. כמו בימי הבחירות או יום שישי השחור, התאריכים מקדשים את האמצעים והציבור מרוויח. למשל האפליקציה הישראלית SalientEye. האפליקציה הופכת מכשירי אנדרואיד ישנים למצלמת אבטחה. ולכבוד אחד באפריל המפתחים יוצאים במבצע: צלמו אותכם או חבריכם נמתחים. העלו תמונה או וידיאו עם ההאשטאג ‪#‎April1contest‬ והתיוג Salient Eye, ותוכלו לזכות בפרסים.

תאריכים כאלו הם גם הזדמנות לעורר מודעות לנושאים שהם לאו דווקא מצחיקים אבל יש בכוחם לחולל שינוי.

כזה הוא מיני קמפיין של עמותת "חיים" למען ילדים חולים בסרטן בישראל. את הקמפיין ביצעו סטודנטים מבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי ומצולמים בו ילדים מהמחלקות האונקולוגיות בשניידר.

במקום לעשות כל מיני התחכמויות ודאחקות על היום, הסטודנטים החליטו פשוט לשדר תקווה שבשנה הבאה הילדים יוכלו לצחוק ב-1 באפריל ולא לשהות במחלקה ולהתמודד עם הכאבים והקושי של מחלקת הסרטן. ניתן לתרום בקישור הזה.

תמונה מתוך קמפיין עמותת חיים:

עמותת חיים. עמותת חיים, צילום מסך
הרעיון הכי טוב/צילום מסך, עמותת חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully