וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מגיבה לפרשת הסמארטפונים המתעקמים

אור אהרון

8.4.2015 / 9:15

וגם: פייסבוק בוחנת אפשרות למזג את וואטסאפ עם האפליקציה שלה, השעון של סמסונג יוכל לגלוש באינטרנט ללא תלות בסמארטפון ועוד שמועות על טכנולוגיית ה-Force Touch של האייפון הבא. חדשות הטק

גלקסי S6 Edge מתעקם. צילום מסך
הגלקסי המתעקם/צילום מסך

בפרקים הקודמים של סאגת התקלות של ה-Galaxy S6 Edge היו לנו מכשירים מתעקמים, ומכשירים שהגיעו שרוטים ללקוחות. עכשיו סמסונג מגיבה לסרטון ההתעקמות שהתפרסם, ומפרסמת סרטון בדיקה משלה. הם ביצעו את בדיקת הלחץ במעבדות שלהם ופרסמו את התוצאות בסרטון ביוטיוב.

כמו שניתן לראות בבדיקה שפרסמה סמסונג, בלחץ של כובד 110 פאונד, כמות הלחץ שבסרטון המקורי גרמה ל-S6 Edge להתעקם, המכשיר רק "הזיע קלות", אך המשיך לתפקד ולהגיב. נקודת השבירה הסופית הייתה ב-149 פאונד – שזהו משקל שגבוה בהרבה ממה שראינו בעבר. האם אתם מאמינים לסמסונג? צפו בסרטון והחליטו בעצמכם:

ווטסאפ תהפוך לחלק מהאפליקציה של פייסבוק?

לאחר הקנייה המפורסמת והמתוקשת של פייסבוק-את-וואטסאפ בשנה שעברה, עושה רושם שהפערים בין שתי האפליקציות מתחילים להיסגר אט אט. האתר AndroidAuthority מדווח כי בגרסה הניסיון החדשה של פייסבוק לאנדרואיד, שמספרה המלא הוא 31.0.0.7.13, ניתן לשתף עם כל משתמש וואטסאפ שיש למשתמש ברשימה כל סיפור המופיע ב-News Feed של השולח. לשם כך פייסבוק הקדישה כפתור שיתוף בולט מיוחד בתחתית כל פוסט חדש עם סמל האפליקציה המפורסם של וואטסאפ. אנחנו מקווים שהשילוב ימשיך להניב פירות ואפילו יהיה עמוק יותר בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ווטסאפ הופכת למכשיר ריגול: כך זה ישפיע על הזוגיות שלכם. מערכת וואלה
ווטסאפ הופכת למכשיר ריגול: כך זה ישפיע על הזוגיות שלכם/מערכת וואלה

מהפכת ה-Force Touch באייפון

האם האייפון הבא לא ייקרא אייפון 6S אלא אייפון 7? תלוי את מי שואלים. על פי מחקר שערף האנליסט מינג-צ'י קו, שהעתקו הגיע לאתר AppleInsider, עושה רושם שלטכנולוגיית ה-Force Touch, טכנולוגיה שמסוגלת לזהות את חוזק המגע של המשתמש על מסך המגע, תהיה השפעה יותר גדולה על האייפון ממה שחשבנו תחילה. קו טוען שה-Force Touch יהיה "השינוי הכי גדול" לממשק ה-iOS עד היום, ושלפי כך, לאפל ישנה סיבה מספיק טובה לנטוש את מסורת הדגם ה-S ולקפוץ ישירות לספרה 7.

בצד הטכני של העניין, קו מאמין שהחיישן ה-Force Touch ימוקם מאחוריו שכבת התאורה האחורית של המסך באייפון הבא, מה שכמובן יחסוך מקום יקר באייפון וישמור על העובי הדקיק המוכר למשתמש. קו גם מאמין שגודל מסך בשני האייפונים הבאים לא ישתנו, וישארו כמו שהם, 4.7 ו-5.5 אינץ' בהתאמה, וגם הספיק לציין כי האפשרות שיושק אייפון 6 זול היא פחות סבירה מבחינת אפל. לנו באופן אישי לא יהיה משנה איך יקרה האייפון החדש, אך אין ספק שאנחנו סקרנים לראות את טכנולוגית ה-Force Touch באייפון ואת השפעותיה עליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

השעון של סמסונג יגלוש באינטרנט

עושה רושם שבסמסונג לא נחים על זרי הדפנה, ורוצים לייצר את השעון-החכם הכי מתקדם שיש. כדי להגשים את החזון, הם צפויים להשיק שעון חכם חדש שיכלול יכולת גלישה על גבי אינטרנט סלולרי ללא תלות בסמארטפון חיצוני, מה שלא אפשרי כיום במרבית השעונים החכמים, כך מדווח האתר PhoneArena. השעון, שצפוי להיקרא Samsung Gear A, צפוי גם לכלול יכולת התקשורת סלולרית, מה שיהפוך אותו לטלפון מלא לכל דבר ועניין. על אף שמדובר כרגע רק בשמועה, לא היינו מתנגדים לראות את זה קורה באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully