וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר הנגד שסוחף את אינסטגרם: לא מצליחה לגעת בפופיק? געי בחזה

18.6.2015 / 12:29

אתגר הפופיק שהפך במהרה לפופולרי ספג ביקורת רבה על כך שהוא מעודד דימוי גוף בלתי אפשרי ומבייש נשים יותר מלאות, שלא מצליחות לבצע אותו בהצלחה. כעת מגיעה הקמפיין שמתאים לכולם, ואמור גם לעודד מודעות לסרטן השד

מחאת הציצי-במקום-פופיק. אינסטגרם, צילום מסך
לא רק לנשים דקיקות./צילום מסך, אינסטגרם

"אתגר הפופיק" עליו דיווחנו לכם השבוע הצליח להפוך לוויראלי במהרה. הוא החל ברשת החברתית הסינית Weibo ומשם התפשט לשאר העולם, אבל הוא גרר גם לא מעט ביקורת.

האתגר למעשה אפשר רק לנשים עם מותניים צרים ומפרקים גמישים להצליח בו, ונשים מלאות יותר הביעו מחאה על המסר שהוא מעביר. או במילים אחרות: הוא עודד דימוי גוף בלתי-אפשרי כמעט עבור מי שלא נולדה נערת גומי.

כעת מגיע אתגר הנגד, שמצליח לשלב גם בחורות פחות דקיקות, וזוכה לפופולריות רבה באינסטגרם. והבונוס: בניגוד לאתגר הציצי-קולה המזויף, יש לו סיכוי לעורר מודעות אמיתית לסרטן השד ולעודד נשים לבדוק את עצמן.

האתגר החל כשיתוף פעולה בין חברת ההלבשה התחתונה Curvy Kate עם עמותת CoppaFeel המעודדת נשים למשש את השדיים ולחפש גושים. הוא זכה לכינוי ציצים-עדיפים-מפופיקים (#BoobsOverBellyButtons) והוא מזמין נשים בכל המידות, הצורות והגדלים לחלוק תמונה בה הן בודקות את החזה שלהן.

"רצינו לעודד אתכן לבדוק את הציצי שלכם ולהבין איך ההרגשה במצב נורמלי... במקום הפגנות הבודי-שיימינג המכאיבות האלה", כתבו נשות Curvy Kate בבלוג האופנה שלהן.

I'll get behind that #boobsoverbellybuttons challenge. Because fuck that #bellybuttonchallenge.

A photo posted by Lady Psi (@darthpsi) on

Stay aware ladies #BoobsOverBellyButtons #fuckcancer # #checkyourboobs #effyourbeautystandards

A photo posted by Leanne Mortimer (@panda_pants_princess) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully