וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקות כל הדרך אל הבנק: הדוגמניות המיליונריות של אינסטגרם

28.12.2015 / 9:27

הן יפות, עשירות ואלמוניות כמעט לחלוטין: קבלו את הדוגמניות/מאמנות הכושר הרווחיות ביותר באינסטגרם, הנשים שמטיפות לאורך חיים בריא יותר - ועירום יותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אינסטגרם

אם חשבתם ששיאניות האינסטגרם הן קארה דלווין, קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד צדקתם לחלוטין. הדוגמניות הצעירות כבשו השנה כל חלקה טובה ברשת, אולם בשקט בשקט צמחה לה קטגוריה חדשה באגף הדוגמניות העשירות: גורואיות הכושר, כאלה שמטיפות לפעילות גופנית, אכילה מבוקרת וצילומים עם מעט מאוד בגדים.

הז'אנר הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות ועל אף שהן אלמוניות כמעט לחלוטין, הדוגמניות צברו מיליוני עוקבים ומיליוני דולרים שמגיעים מחוזי פרסום שונים.

הנה הבולטות שבהן -

הצעירה בת ה-29 מתגוררת בקליפורניה ואוחזת בכמות מרשימה של 4.6 מיליון עוקבים. היא הפרזנטורית של חברה המתמחה בעיצוב גוף והורדת משקל, מנהלת חדר כושר, מדגמנת ובין שלל העיסוקים שלה היא גם מצאה זמן להצטלם לפלייבוי. על פי הערכות שונות, אנה הרוויחה 2.4 מיליון ליש"ט במהלך הקריירה שלה. מלבד תמונות בלבוש מינימלי, היא מקפידה לרפד את חשבון האינסטגרם שלה גם בקלישאות נוסח "להיות מאושר זה משהו שאף פעם לא יוצא מהאופנה". אם את אומרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קיילה בת ה-24 מתגוררת באוסטרליה ולמרות שמספר העוקבים שלה באינסטגרם עומד "רק" על 4.1 מיליון בני אדם, היא אוחזת בהון של 4.9 מיליון ליש"ט. את הכסף היא הרוויחה מסרטונים בהם היא מלמדת איך להגיע לגוף הביקיני המושלם. קיילה, שאוחזת בתעודה של מאמנת כושר מוסמכת, נחשבת לאגדה בקרב מעריציה האדוקים. היא נוהגת לפרסם תמונות לפני ואחרי שגולשים שולחים לה וגם היא, ממש כמו אנה צ'רי, נוהגת להפציץ בקלישאות. "מישהו מתפלל שיהיו לו הדברים שאתה לוקח כמובן מאליו". כמובן.

פייג' מגיעה ממינסוטה ולמרות שהיא רק בת 26, הונה מוערך ב-3.8 מיליון ליש"ט, אותם הרוויחה בעזרת 3.2 מיליון עוקבים וחוזה עם חברה העוסקת בחיטוב והרזייה. היא מקדמת תוכניות אימונים ודיאטות שהיא הוגה ומבטיחה שמי שידבוק בהם, יגיע לתוצאות בתוך 90 ימים. "כל אחד יכול להשיג את הגוף שהוא רוצה. אני רוצה שנשים יספגו ממני השראה ויגידו "אם פייג' יכולה לעשות את זה - גם אני יכולה!"'. אגף הקלישאות בעמוד שלה טוב יותר משל חברותיה למקצוע כיוון שהוא משלב הומור. כנראה שהמשפט "פיצה לעולם לא תבקש ממך תמונות עירום" הוא הנכון ביותר שנכתב אי פעם.

3.1 מיליון בני אדם ידעו מה הם עשו כשהתחילו לעקוב אחרי שאנטל בת ה-25, שמתגוררת בלוס אנג'לס ומשמשת גם היא כפרזנטורית לחברה שעוסקת בחיטוב והרזיה. חוץ מהחוזה איתם יש לוח שנה על שמה והיא הצטלמה למגזינים חשובים כמו מקסים. כל אלה שלשלו לכיסה 3.6 מיליון ליש"ט.

לקלאודיה יש כשרון מולד נדיר: בחצי מהתמונות שלה היא נראית כמו קיילי ג'נר ובחצי השני כמו מייגן פוקס. בת ה-22 מתגוררת בברזיל, אוחזת בהון מרשים של 2.1 מיליון ליש"ט והספיקה להתחרות במיס באם-באם ולקטוף את המקום השני והמכובד.

אביגיל הצעירה הקשיבה לכל מי שאמר לה שכדי להיות מפורסמת היא צריכה לעבור ללוס אנג'לס. בת ה-23 נוהגת לדגמן באופן קבוע למגזין פלייבוי ולמגזין ספורטס אילוסטרייטד. שניהם, יחד עם עיסוקים קטנים יותר, הניבו לה רווחים נאים של 2.3 מיליון ליש"ט.

חוץ מלהרוס את חג המולד, לייסי היא גם מאמנת אישית, קוסמטיקאית, שפית, דוגמנית וזמרת. עם כל כך הרבה כשרונות, לא פלא שהיא הספיקה להעשיר את חשבון הבנק שלה ב-2 מיליון ליש"ט עד גיל 24. אתגר למי שמעוניין להצטרף ל-2.4 מיליון העוקבים של לייסי: נסו למצוא תמונה שלה עם מכנסיים. בהצלחה.

התמונה שאתם רואים כאן צולמה פחות משלושה חודשים אחרי שבלה הביאה לעולם את בתה הבכורה. הברזילאית בת ה-28 היא יועצת תזונה, מאמנת אישית ונושאת נאומי מוטיבציה. כן, יש כזה מקצוע ומרוויחים עליו לא רע. אם לדייק, באיזור ה-1.7 מיליון ליש"ט.

מדריכת הפילאטיס בת ה-29 מתגוררת בלוס אנג'לס ועובדת גם כמדריכת כושר אישית ודוגמנית. בין שיעור לשיעור היא מפרסמת תמונות עם מעט בגדים לשמחתם של 2.3 מיליון העוקבים שלה. אמנדה הרוויחה השנה 1.9 מיליון ליש"ט, לא רע בכלל אם תשאלו את המדריך בחדר הכושר השכונתי שלכם.

מי שסוגרת את הרשימה המכובדת היא אלקסה ג'ין בראון בת ה-24 שפתחה בלוג בו תיעדה ניסיונות לרדת במשקל ולשמור על הגזרה. התחביב הפך לכדור שלג שמכניס לה 1.5 מיליון ליש"ט בשנה. הבלוג הפך לאתר בו היא נותנת טיפים בענייני כושר, דיאטה, עיצוב ויופי.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully