וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזניות שמבטיחות לעשות לכם סוטול כמו של קנאביס

24.3.2016 / 6:03

תמיד רציתם להתמסטל בלי לשאוף שום דבר לריאות? יוצרי אוזניות חדשות מבטיחים שהן יעניקו לכם את אותה החוויה - באופן חוקי לגמרי

Nervana

להרגיש את תחושת ההתמסטלות של סמים קלים בלי לעשן שום דבר לא חוקי - זה נשמע בלתי אפשרי. אולם יוצרי אוזניות חדשות מבטיחים להעניק לכם את אותה החוויה, רק בלי רגשות אשם. החברה, שמייצרת את האוזניות תחת השם "נירוונה", טוענת כי שימוש בהן ובמכשיר נלווה הנראה כמו ווקמן יעניקו למאזין תחושות דומות לאלה שהוא חווה בזמן עישון של ג'ויינט.

האוזניות פועלות על ידי גירוי של המוח בזרמים חשמליים, מה שאמור לגרום לאנשים לשמוע צלילים "בדרכים שמעולם לא חשבו עליהן". נציגי החברה מסבירים כי הגירוי גורם למוח לשחרר כימיקלים כמו סרוטונין, דופאמין ואוקסיטוצין הנותנים לאדם תחושה טובה, ומשתחררים גם בזמן עישון קנאביס. "המוזיקה לוקחת אותך לאן שתרצה להגיע. תחווה את 'נירוונה'. זה ישנה את הדרך שבה אתה מקשיב למוזיקה ומרגיש מוזיקה".

אוזניות. experiencenervana, מערכת וואלה!
האוזניות שמבטיחות תחושת נירוונה./מערכת וואלה!, experiencenervana

בנוסף, אפשר להקשיב למוזיקה באוזניות תחת מצב "רקע", וכך לחוות את תחושת האופוריה גם בזמן שמדברים עם אנשים, עובדים או נוהגים במכונית. התענוג הזה לא זול כמובן, ואם תרצו לרכוש ערכה כזאת תאלצו להיפרד מכ-1,200 שקלים. אולם אם האוזניות באמת עושות מה שהן מבטיחות, המעושנים שבינינו יוכלו לחסוך הרבה מאד כסף והסתבכויות עם המשטרה.

עוד בנושא:

יקר אבל שווה: 10 גאדג'טים מגניבים שהסמארטפון שלכם מחכה להם

ביקורת: אוזניות סקוש בלוטות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully