וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מהיר, הכי חזק: הסמארטפונים הכי מיוחדים שראינו בברצלונה

28.2.2016 / 10:50

זה שנטען מאור השמש, זה שנטען במלואו תוך רבע שעה, זה שמגיע עם מקרן וזה שמסוגל לצלם מאחורי קירות. בין כל הניידים שהוצגו בתערוכת המובייל הגדולה, היו גם ארבעה עם פיצ'רים מאוד ייחודיים

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: שיחקנו קצת עם ה-CAT S60)

יצרניות הסמארטפונים הפופולריות בעולם (וגם אלו הפחות מוכרות) הציגו בתערוכת המובייל שנערכה בשבוע שעבר בברצלונה את הדגמים החדשים והמתקדמים שלהם, אבל בין כל הניידים של כל החברות היו גם כמה שבלטו בזכות פיצ'ר אחד שאין לאף אחד אחד.

זה שנטען מאפס ל-100 אחוזים תוך רבע שעה

חברת אופו (Oppo) הסינית הציגה במהלך תערוכת המובייל בברצלונה את פריצת הדרך שלה בתחום הטעינה המהירה של הסמארטפון - הטענת הסוללה במלואה תוך 15 דקות בלבד. אופו מכנה את הטכנולוגיה החדשה"SuperVOOC" אך בשלב הזה מדובר בטכנולוגיה הפועלת רק כשכל הרכיבים מקוריים.

כלומר, המטען של אופו מסוגל להטעין רק את סוללות 2,500 מילי-אמפר לשניה מתוצרת אופו באמצעות כבל MicroUSB סטנדרטי. בנוסף, המטען נעזר באפליקציה המותקנת על הסמארטפון של אופו ועוזרת בשיפור ביצועי הסוללה.

למרות שאף אחד מחוץ לחברה לא זכה לבחון את הפרזנטציה בעצמו, אם אכן מדובר בתוצאות אמיתיות, מדובר בטעינה מהירה יותר מטכנולוגית QuickCharge 3.0 של קוואלקום (מאפס ל-80 אחוזים תוך 35 דקות) וגם של וואווי (מאפס ל-48 אחוזים תוך חמש דקות).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הטאבלט שמגיע עם מקרן בילט-אין

אמנם לא מדובר בסמארטפון קלאסי, אלא יותר בטאבלט עם יכולות של מקרן, אבל עם מפרט מכובד כזה, תוכלו להשתמש בו לכל מטרה. ה-Spro Plus של היצרנית הסינית ZTE משלב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי.

הוא מצויד בשבב סנאפדרגון 801 או 625 של קוולקום (תלוי בדגם, אחד תומך בקישוריות בדור הרביעי ואחד רק ב-Wi-Fi). ל-Spro מסך 8.4 אינץ', הוא מריץ אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כולל סוללה מאסיבית בקיבולת של 12,100 מילי-אמפר לשניה ו-3 גיגה זיכרון RAM. המקרן הנייד מגיע עם 32 או 128 גיגה זיכרון פנימי וניתן להרחיב אותו באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

המקרן מצויד במערכת קול משודרגת וניתן לחבר אליו מצלמה לניהול שיחות וידאו (כשהצד השני מוקרן על הקיר מולכם); הוא אמור לצאת לשוק באמצע שנת 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר טאבלט מסמארטפון, אבל עדיין מגניב./מערכת וואלה!, צילום מסך

זה שיכול לספוג כל התעללות ומצלם חום

גם ל- CAT S60 של חברת קטרפילר, המוכרת יותר בזכות הטרקטורים שלה, עדיין אין תאריך השקה מסחרית רשמי, אבל אחרי ששיחקנו איתו קצת בברצלונה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

הוא מצויד במעבד סנאפדרגון 617 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון; מריץ אנדרואיד 6.0 מרשמלו ומגיע עם מסך משוריין (גורילה גלאס 4) בגודל 4.7 אינץ' אך עם מסגרת קשוחה ועבה שהופכת אותו לגדול כמו פאבלט 5 אינץ' ומעלה.

המשתמשים בו נהנים מעמידות מלאה למים עד לעומק של 5 מטרים במשך שעה, עמידות מלאה לאבק וחול, ועמידות לנפילות על בטון מגובה של עד 1.8 מטרים. זה תקן צבאי מחייב יותר מהתקן הגבוה ביותר שקיים היום לניידים - IP68.

ל-S60 סוללה מוגדלת של 3,800 מילי-אמפר שניה, המסוגלת להספיק ליומיים של שימוש סביר, וניתן להזין לתוכו שני כרטיסי סים, וגם כרטיס הרחבת זיכרון מיקרו-SD.

בנוסף יש לו כפתור SOS בצד, הניתן לתכנות לחמישה מספרים בפעולה אוטומטית, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. הסמארטפון בחדש של CAT מצויד, כמו כל הניידים החדשים, בקישוריות לדור הרביעי (LTE), יש בו GPS מובנה וכל שאר הפיצ'רים שאנחנו רגילים לראות.

אבל הפיצ'ר המגניב ביותר שלו הוא המצלמה התרמית המובנית, המסוגלת להציג מפת חום הנעה בין 0 ל-100 מעלות. ניתן להשתמש במצלמה התרמית כדי לבדוק ברגע טמפרטורה של מים בכוס או באמבטיה, לראות אנשים מאחורי משטחים דקים (שהחום עובר דרכם), לגלות נקודות חשמל סודיות בקיר, נקודות מהן נכנסת הרוח לסלון ועוד.

זה שנטען מהשמש

הנייד הזה אמנם הוצג כבר בשנה שעברה, אבל גם השנה הצליח להרשים בתערוכת MWC. חברתKyocera הציגה סמארטפון קשוח עם ארבע שכבות מסך, כשאחת מהן היא למעשה פאנל סולארי, המסוגל לטעון את המכשיר כשהוא עומד מול השמש או כל מקור אור חזק אחר. לפי נתוני היצרן, כל שלוש דקות חשיפה לשמש מספקות דקת שיחה אחת ואולי בעתיד נראה את הטכנולוגיה הזו בעוד מכשירים.

החברה היפנית אינה יצרנית סלולר מוכרת אלא מתמחה בעיקר ברכיבים אלקטרונים ומערכות סולאריות. נתוני המפרט של אב-הטיפוס שהוצג בתערוכה לא ממש רלוונטיים מאחר וגם אם מדובר בנייד חלש, הטכנולוגיה העיקרית בו היא טכנולוגיית הטעינה, שניתן ליישם בכל מכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully